در پی انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی و اظهار مطالبی در خصوص استخدام کارکنان چینی بجای کارکنان ایرانی در فروشگاه ایرانسل در اصفهان، ایرانسل اطلاعیه ای منتشر نمود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«با توجه به انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی و اظهار مطالبی در آن در خصوص استخدام کارکنان چینی بجای کارکنان ایرانی در فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، به اطلاع می رساند، افراد مشاهده شده در ویدیو، ۱۱ نفر تبعه‌ی جمهوری خلق چین بوده اند که حوالی ساعت ۹ بامداد روز یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، برای خرید سیمکارت، به فروشگاه ایرانسل در این شهر مراجعه و بعد از انجام امور اداری مربوطه، فروشگاه ایرانسل را ترک کرده اند.
افراد فوق، به سبب لزوم رعایت موازین بهداشتی در دوران کرونا، در فضای باز بیرون از فروشگاه ایرانسل مستقر و به نوبت وارد فروشگاه شده اند. بعد از حضور ایشان در فروشگاه ایرانسل و تکمیل فرم های درخواست مربوطه توسط آنان، امور احراز هویت، ثبت نام و تحویل سیمکارت، مطابق با موازین قانونی، توسط همکاران فروشگاه ایرانسل انجام شده است.»
دو تصویر انتشار یافته در این خبر، از ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مداربسته‌ی فروشگاه ایرانسل، تهیه شده است.
خاطر نشان می شود، بتازگی ویدیویی در شبکه های اجتماعی انتشار یافته که در آن، فردی با تصویربرداری از حضور برخی از افراد چینی در خیابان مقابل فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، مدعی شده بود ایرانسل این افراد را بجای کارکنان ایرانی در فروشگاه خود استخدام کرده است.
انتهای رپرتاژ آگهی


You may also like