سئو بوی: شرکت دل تازه ترین مدل از لپ تاپ لتیتیود خود از سری ۷۳۲۰ را با هدف رقابت با لپ تاپ سرفیس شرکت مایکروسافت عرضه نموده که سخت افزار قدرتمندتری دارد.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، این لپ تاپ دارای نمایشگر بزرگ تر ۱۳.۳ اینچی از نوع تمام اچ دی است که می توان آنرا از صفحه کلید جدا کرد.
نسبت نمایشگر به کل قاب این لپ تاپ به ۸۴ درصد بالا رفته و این لپ تاپ بطور کلی باریک تر و سبک تر نیز شده است. میزان درخشندگی این نمایشگر به ۵۰۰ نیت می رسد.
یکی از قابلیت های جذاب این لپ تاپ تجهیز آن به ابزاری موسوم به اکسپرس ساین است که شناسایی افراد در زمان حضور در افراد لپ تاپ را با بهره گیری از دوربین مادون قرمز و نیز دستیار صوتی ویندوز هلو ممکن می کند. در نتیجه لپ تاپ به سرعت مالک خودرا شناسایی کرده و بطور خودکار روشن می شود.
دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی این لپ تاپ برای شناسایی کاربران نصب شده و میکروفون آن به قابلیت حذف اصوات مزاحم محیطی مجهز شده است. شارژ ۸۰ درصد از ظرفیت باتری این لپ تاپ در عرض یک ساعت انجام می شود.
این لپ تاپ از فناوری های بی سیم WiFi ۶، ۴G LTE و eSIM پشتیبانی می کند. پردازنده i۷ نسل یازدهم اینتل، ۳۲ گیگابایت اس دی رم LPDDR۴ همچون دیگر خاصیت های این لپ تاپ ۱۵۴۹ دلاری است.


منبع:

You may also like