سئو بوی: ارزهای دیجیتالی با ریزش شدید در معاملات امروز مواجه گشتند.
به گزارش سئو بوی به نقل از سی ان بی سی، بعد از آن که کشورهای بیشتری در خاورمیانه و اروپا از ثبت مبتلایان جدید به کرونا خبر دادند، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به شدت کم شد. تابحال بیش از ۱۳۱ هزار و ۸۵۲ مورد مبتلاشدن به کرونا گزارش شده است که در این بین ۴۹۴۸ نفر جان خودرا از دست داده اند. در میان کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به چین با ۳۱۷۶ نفر، ایتالیا با ۱۰۱۶ نفر، ایران با ۴۲۹ نفر و اسپانیا با ۸۴ نفر بوده است.
تاکنون در چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، تایلند، تایوان، مالزی، ایران، ایتالیا، استرالیا، آلمان، آمریکا، ویتنام، فرانسه، ماکائو، کانادا، امارات متحده، اتریش، الجزایر، کرواسی، سوییس، رومانی، انگلیس، فیلیپین، هند، روسیه، اسپانیا، بلژیک، کامبوج، مصر، فنلاند، اسرائیل، کویت، عمان، افغانستان، اسرائیل، لبنان، نپال، سریلانکا و سوئد گزارش شده است.
با افزایش جو روانی سنگین در میان معامله گران، دومینوی سقوط آزاد به بازار ارزهای دیجیتال رسید به شکلی که تنها در ۲۴ ساعت اخیر ( به وقت شرقی) ارزش کل بازار ارزهای دیجیتالی ۹۳.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است!
بهای بیت کوین بعد از آن که در هفته های اخیر تا ۱۰ هزار دلار نیز افزایش یافته بود در معاملات امروز با بیش از ۳۲ درصد کاهش به ۵۱۷۴.۵۸ هزار دلار رسید تا در یکی از کمترین سطوح ۱۶ ماه اخیر قرار گیرد. نوسانات شدید بیت کوین سبب شده است که خیلی از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط کنند؛ چونکه در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال قبل ارزش آن ۳۰ درصد کم شد.
علاوه بر بیت کوین، قیمت خیلی از ارزهای دیجیتالی دیگر نیز نزولی بود؛ به شکلی که اتریوم با ۲۹.۷۷ درصد کاهش به ۱۲۳.۸۱ دلار، لایت کوین با ۲۶.۷۳ درصد ریزش به ۳۲.۵۵ دلار، دش با ۳۱.۵ درصد کاهش به ۴۴.۶۱ دلار، نئو با ۳۰.۲۲ درصد کاهش به ۵.۸۹ دلار، تتا با ۳۳.۵۳ درصد کاهش به ۰.۰۵۳ دلار، زد کش با ۳۰.۶۸ درصد ریزش به ۲۵.۴۷ دلار، دکارد با ۳۳.۰۴ درصد کاهش به ۹.۷۸ دلار، هایپر کش با ۳۴.۶۹ درصد کاهش به ۰.۸۵۳ دلار و زدکوین با ۳۲.۲۱ درصد کاهش به ۲.۲۳ دلار رسید.




منبع:

You may also like