به گزارش سئو بوی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلان اینکه پنج هزار میلیارد تومان به سبب تاخیر در ابلاغ مصوبه حداقل کارکرد یا همان مصوبه ۴۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات وارد شده، اظهار داشت: طی این دو سال علاوه بر یک دهه گذشته، به سبب این تاخیرها به مخابرات زیان وارد شد و الان شرکت مخابرات با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، مجید سلطانی با طرح این پرسش که این چگونه تنظیم گری است که ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه از محل درآمد مخابرات به شرکت های FCP اختصاص پیدا کند اظهار داشت: از خرداد ماه ۱۴۰۰ مصوبه ۴۶۶ شورای رقابت ابلاغ گردید اما مسکوت ماند.

وی با اعلان اینکه از شروع استقرار دولت سیزدهم، با وجود همکاری بهتر نسبت به دولت قبل، مشکلات به دولت جدید انتقال داده شده است، اظهار داشت: مصوبه ابلاغی در ستاد تنظیم معلق ماند و در اختتام عدد ابلاغ گردیده برمبنای صورت های مالی سال ۱۳۹۹، به مخابرات منتقل شد.

سلطانی اظهار داشت: شرکت مخابرات در این کشور کار و فعالیت انجام می دهد و بر طبق آن برمبنای مصوبات حق خودرا می خواهد. بابت میانگین ۱۴۸۰۰ تومان، الحاقیه شماره ۴ از مخابرات گرفته شد که اجرای آن ۶۵۰۰ میلیارد تومان پول می خواهد.

وی اضافه کرد: برابر قانون، برای شرکت اصل ۴۴ نمیتوان، قانونی را که بار مالی دارد به این شرکت بدون تامین منابع مصوب کرد که مجلس این کار را انجام داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این که خیلی از مشکلاتی که در جلسه مطرح می شود معلول یک مشکل بزرگ است، اعلام نمود: یکی از الزامات تحقق شعار سال، ثبات اقتصادیست که در بیش از ۱۲ سال قبل در بخش زیرساختی مخابرات از آن دریغ شده است.

طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، سلطانی اظهار داشت: عدم توازن هزینه و درآمد در صنعت مخابرات سبب بی ثباتی اقتصادی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و قدردانی از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: عدم توازن هزینه و درآمد در صنعت ارتباطات سبب بی ثباتی اقتصادی در عرصه مخابرات شده است.

وی اضافه کرد: در صنعت ارتباطات و فناور اطلاعات ثبات به هم خورده و پیوست اقتصادی طرح های حوزه ارتباطی مراعات نمی شود.





منبع:

You may also like