به گزارش سئو بوی، رئیس جمهور فرانسه، در مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی بامداد بخیر آمریکا، اعلام نمود اقدام ایلان ماسک در تسهیل سیاست های نظارت بر محتوا در توییتر، مساله مهمی است.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، توییتر که متعلق به ایلان ماسک است، اوایل هفته جاری به دنبال بالا رفتن خطر اخبار جعلی همزمان با افزایش موارد مبتلا شدن به کرونا در چین و نقاط دیگر جهان، تصمیم گرفت سیاست در ارتباط با مقابله با اطلاعات نادرست در رابطه با کووید-۱۹ را احیا کند.

ایلان ماسک که ثروتمندترین مرد جهان است، از زمانی که توییتر را در اکتبر خریداری نموده است، برخی از حساب هایی که پیش از این مسدود شده بودند همچون حساب دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را برگردانده است. ماسک هفته گذشته گفت این پلت فرم شبکه اجتماعی عفو عمومی برای برخی از حساب های معلق شده فراهم خواهد نمود.

اظهارات رئیس جمهور فرانسه بعد از انتشار گزارشی عنوان شد در خصوص اینکه اتحادیه اروپا تهدید کرده است توییتر را ممنوع کند مگر این که ایلان ماسک به مقررات جدی این بلوک در زمینه نظارت بر محتوا عمل کند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک ماه گذشته گفته بود توییتر با کاهش عظیم درآمد به دنبال توقف هزینه از جانب آگهی دهندگان در این پلت فرم روبرو شده است. مالک و مدیرعامل توییتر، گروههای کنشگر مدنی که آگهی دهندگان بزرگ این پلت فرم را تحت فشار قرار دادند تا در صورتیکه ماسک از نظارت بر محتوا حمایت نکند، واکنش نشان دهند را عامل این کاهش عنوان نمود.





منبع:

You may also like