به گزارش سئو بوی شرکت مِتا پلتفرمز با همکاری یک شرکت فناوری تجارت الکترونیکی، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیسبوک و اینستاگرام را برای برندها راحتتر خواهد نمود.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت VNTANA در بیانیه مطبوعاتی اعلام نمود یکپارچگی با VNTANA به برندها اجازه خواهد داد مدل های سه بعدی محصولاتشان را در این پلتفرمهای شبکه اجتماعی بارگزاری کرده و به سادگی به تبلیغات تبدیل کنند.

اشلی کرودر، مدیرعامل شرکت VNTANA ضمن اشاره به ایده آینده گرای مجموعه ای از دنیاهای مجازی که می توانند از راه دستگاههای مختلفی مانند هدست قابل دسترس باشند، اظهار داشت: این اقدام گامی به جلو برای تبلیغات در متاورس است.

مِتا آینده خویش را روی ساخت متاورس بنا نهاده که امکان دارد یک دهه زمان ببرد تا عملی شود. در این بین برندها در حوزه مد، زیبایی و مبلمان سرگرم کار تبدیل تبلیغات دو بعدی محصولاتشان به سه بعدی هستند.

بر اساس گزارش رویترز، کاربران فیسبوک و اینستاگرام که تبلیغات سه بعدی را در کامپیوتر رومیزی یا گوشی خود مشاهده می کنند می توانند بعنوان مثال با تصویر یک کیف دستی تعامل کنند و آنرا برای مشاهده از همه زوایا حرکت دهند.





منبع:

You may also like