سئو بوی: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که طرح صیانت به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه گر اینترنت پرسرعت، ارزان و باکیفیت هستیم.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی اظهار داشت: از روز گذشته پس از تصویب طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک فضاسازی سنگینی مقابل مجلس، کمیسیون مشترک و نمایندگان شکل گرفت و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.
وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم که مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودیت آزادی های مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیست. این طرح مطلقا به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه گر اینترنت پرسرعت، ارزان و باکیفیت هستیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد که مجلس و کمیسیون مشترک آماده شنیدن نظرات صاحب نظران در این طرح است، هم اکنون کلیات این طرح تصویب شده و جزییات آن با یک خرد جمعی تصویب خواهد شد.
او در آخر از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان شد که درباره افت کیفیت اینترنت در کشور در هفته های اخیر چاره اندیشی جدی داشته باشد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، معاونت قوانین مجلس روز گذشته (سه شنبه) در نامه ای به رییس کمیسیون ویژه ‎طرح پشتیبانی از حقوق کاربران، رای گیری روز سه شنبه کمیسیون ویژه و تصویب کلیات طرح صیانت را غیرقانونی دانست.




منبع:

You may also like