به گزارش سئو بوی شیائومی حق امتیاز اختراع موبایل تاشو را ثبت کرده که دوربین های جلویی و پشتی آن همزمان با یکدیگر کار می کنند.
به گزارش سئو بوی به نقل از گیزموچاینا، اخیرا یک حق امتیاز اختراع جدید شیائومی در فضای آنلاین فاش شده است. این حق امتیاز به یک موبایل تاشو با خصوصیت جالبی متعلق می باشد. هرچند در بیشتر موبایل ها، دوربین های پشت و جلو به صورت مجزا عمل می کنند، اما در دستگاهی که شیائومی حق امتیاز آنرا ثبت کرده، دوربین های پشتی و جلویی همزمان با یکدیگر کار می کنند.
اسناد مربوط به حق امتیاز این اختراع هفته گذشته در دفتر ملی مالکیت فکری چین ثبت شده است. در این اسناد تصاویری وجود دارد که مکان دوربین دستگاه را هم نشان داده است. با نگاهی به تصاویر به نظر می آید دستگاه دارای ۳ سنسور تصویر است. دو سنسور در سمت موبایل و در کنار یکدیگر قرار دارند و یک دوربین در سمت مخالف است. همینطور تصاویر دستگاه در حالت تاشده را هم نشان می دهند. طبق این تصاویر دستگاه در حالت تا شده قابلیت های فوتوگرافیک بیشتری دارد چونکه تعداد سنسورهای آن بیشتر می شود. هنوز جزئیات دقیق تر درباره خصوصیت های موبایل منتشر نشده است.


منبع:

You may also like