به گزارش سئو بوی گزارش های منتشره از آن حکایت می کند که واتس اپ می خواهد تعداد کاربران تماس ویدیویی این پلتفرم را تا ۸ نفر افزایش دهد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، چند روز پیش بود که اخباری در رسانه ها و سایت های مختلف منتشر گردید که نشان می داد اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ می خواهد قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند که به کاربران اجازه می دهد تماسهای صوتی و ویدئویی با بیشتر از ۴ نفر را برقرار کنند.
این توانایی که با افزایش روزافزون تقاضای کاربران استقبال از تماسهای ویدئویی تحت تأثیر شروع گسترده ویروس کرونا، اعلام قرنطینه، خانه نشینی و دورکاری بالغ بر نصف جمعیت جهان، قصد ورود به این پلتفرم محبوب را دارد، حالا به نظر می آید که احتمالاً افزوده شدن تا سقف ۸ نفر را به مکالمات و تماسهای ویدئویی پشتیبانی خواهد نمود.
بر طبق این اطلاعات جدید که از جانب WABetainfo و در وبسایت gsmarena انتشار یافته است، به نظر می آید که کاربران گوشیهای اندرویدی و ios می توانند با دانلود و نصب جدید ترین نسخه بتا و آزمایشی واتساپ از فروشگاه های آنلاین همچون گوگل پلی استور و اپ استور اپل، از این امکان جدید بهره مند شوند.
دو روش برای تماس ویدیویی گروهی در واتس آپ وجود خواهد داشت که یکی از آنها انتخاب مخاطبان و سپس انتخاب گزینه تماس گروهی در بخش تماس هاست و روش دیگر هم افزودن افراد مورد نظر پس از برقراری تماس ویدیویی با یکی از آنهاست. در هر دو روش کاربران باید توجه داشته باشند که شماره مخاطبان را در گوشی خود ذخیره کرده باشند چون که در غیر اینصورت امکان افزودن آنها به چت و مکالمه گروهی تصویری وجود نخواهد داشت.
از آنجایی که واتس اپ تابحال نتوانسته بود با پلتفرم های تماسهای ویدئویی به رقابت بپردازد، به نظر می آید که شیوع گسترده و ویروس کرونا و خانه نشینی و دورکاری کاربران سبب شده این پیام رسان هم به فکر افزودن قابلیت های جدید و کاربردی تر بیفتد تا بدین وسیله نظر و توجه خیل عظیمی از کاربرانش را جلب نماید.
واتس اپ که حالا بدون شک بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان به حساب می آید، همچون بسیاری دیگر از پیام رسان های جهان هر از گاهی به منظور جلب نظر و رضایت کاربران قابلیت های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند تا آنها با دریافت به روزرسانی های جدید بتوانند از امکانات بهتر و جدیدتری برخوردار شوند.
هنوز واتس اپ به صورت رسمی در مورد اینکه نسخه رسمی و نهایی آن با قابلیت مذکور چه زمانی انتشار یافته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اظهار نظر نکرده است.



You may also like