سئو بوی: رندرهای جدیدی از گوشی تاشوی شیائومی انتشار یافته است. بنظر می رسد این دستگاه یک موبایل تاشو صدفی شکل شبیه موتورلا ریزر است.
به گزارش سئو بوی به نقل از دیلی میل، بعد از آنکه موبایل گلکسی فولد سامسونگ رونمایی گردید، شرکت چینی شیائومی نیز از یک موبایل تاشو رونمایی نمود. اما از آن زمان تابحال هیچ خبری درباره چنین موبایلی منتشر نکرده است. ثبت چند حق امتیاز نشان میدهد این شرکت مشغول بررسی طرح های تاشوی مختلفی است. این حق امتیازها نشان دهنده وجود یک موبایل تاشو شبیه موتورلا ریزر هستند.
درهمین راستا در وبلاگ WindowsUnited رندری از موبایل تاشوی صدفی شکل شیائومی طراحی شده است. این رندرها بر طبق حق امتیازی طراحی شده که شیائومی در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی ثبت کرده است. دستگاه مذکور یک نمایشگر کوچک در بخش بیرونی دارد که احیانا ساعت و نوتیفیکیشن ها روی آن نمایش داده می شود. نمایشگر داخلی شبیه نمونه های عادی است اما تنها نکته متمایز آن کوچک صفحه هنگام تاشدن دستگاه است. بدین سان می توان به راحتی از نمایشگر انعطاف پذیرOLED محافظت کرد.
خیلی از کارشناسان معتقدند موبایل تاشو شیائومی با همین طراحی صدفی شکل عرضه می شود. گزارش ها حاکی از آنست که شیائومی به شرکت سامسونگ نمایشگرهای تاشوOLED صدفی شکل سفارش داده است. همین طور در این گزارش به سفارش مشابهی به شرکت LG Displayنیز اشاره نموده است.


منبع:

You may also like