سئو بوی: مایکروسافت اخیرا خطاب به کاربران کامپیوتر اعلام نموده که برای اجرای به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ حداقل نیاز به ۳۲ گیگابایت فضای خالی بر روی سیستم شان دارند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بر خلاف روندی که سایر غول های تکنولوژی در سال های اخیر در پیش گرفته اند و همواره تلاش نموده اند تا سیستم عامل های جدیدی که معرفی و عرضه می کنند، از حجم پایین تری برخوردار باشد، مایکروسافت بنظر می رسد که روش دیگری را اختیار کرده است چونکه جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ که خیلی از کاربران کامپیوتر و علاقمندان به دنبال دریافت زودهنگام آن بودند، دست کم به ۳۲ گیگابایت فضا و حافظه خالی در ظرفیت سیستم کامپیوتر نیاز خواهد داشت تا اجرا (run) شود و خدمات و قابلیت های جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد.
البته به عقیده کارشناسان، مایکروسافت به منظور ارتقای سطح امکانات و قابلیت های سیستم عامل ویندوز اهتمام کرده که حجم حافظه موردنظر در سیستم کاربران را به میزان بالایی اعلام نماید تا کاربران برای آپدیت های بعدی گرفتار مشکل نشوند.
برمبنای اعلام این غول تکنولوژی آمریکا که همواره توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز بوده است، مقدار جدید حافظه موردنیاز برای آپدیت ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی و برای سیستم عامل های ۶۴ و ۳۲ بیتی اعمال خواهد شد.
بگفته این کارشناسان، آپدیت جدید ۲۰۱۹ برای سیستم و کامپیوتر های جدیدی که امسال معرفی و عرضه شده اند، بدون شک هیچ گونه مشکلی به وجود نخواهد آورد اما به احتمال زیاد، سیستم عامل های ۳۲ بیتی را با مشکلات متعددی روبرو خواهدنمود به شکلی که کاربران آنها قادر نخواهند بود نسخه جدید به روزرسانی ویندوز ۱۰ را بر روی دستگاه خود نصب و اعمال کنند.
طبق وب سایت تک رادار، همین طور لازم به ذکر است که آپدیت قبلی باز در سال ۲۰۲۰ میلادی به انقضا درخواهد آمد و کاربرانی که سیستم های قدیمی تر و ضعیف تری دارند مجبور خواهند بود یک دستگاه جدید خریداری و تهیه کنند تا بتوانند از امکانات و قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ باز بهره مند شوند.
برمبنای آمار و گزارش های انتشار یافته از طرف کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه ی تکنولوژی، بیشتر از ۳۰ درصد از کاربران بدین ترتیب قادر نخواهند بود آپدیت جدید ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ را دریافت، دانلود و نصب کنند.




منبع:

You may also like