سئو بوی: روابط عمومی شرکت توسکا اعلام نمود که تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه های نوروز ۹۸ می شود.
به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، به دنبال اجرای قراردادهای شرکت توسکا با سازمان صدا و سیما در خصوص تبلیغ کدهای دستوری ستاره – مربعی در برنامه های تلویزیونی که با انتقادات بسیاری همراه بود، این شرکت اعلام نمود که مدل کسب و کار خودرا تغییر می دهد. این انتقادات سپس سوژه عدم شفافیت در نظرسنجی های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش افزوده و اعلام وزیر ارتباطات در خصوص دستکاری نظرسنجی مسابقات تلویزیونی بالا گرفت. الان روابط عمومی شرکت توسعه کسب وکار توسکا با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود که «تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه های نوروز ۹۸ می شود.» در متن این اطلاعیه آمده است: «با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است: تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود که تولید و ساخت آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است. تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و بزودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد شد. سیاست جدی این شرکت مبتنی بر پشتیبانی از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خودرا در جهت تأمین رضایت مخاطبان به کار خواهد گرفت.»

You may also like