سئو بوی: سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از اعطای مجوز صنایع خلاق از طرف معاونت علمی رییس جمهور به یک واحد دانش بنیان دیگر در این استان آگاهی داد.
دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی، ۴ شهریورماه در حاشیه آیین اعطای این مجوز اظهار داشت: شرکت پویا نمای همای خیال، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: این شرکت فناور به مدیرعاملی زهرا مظاهری، در سال ۱۴۰۰ در مرکز رشد پذیرش شد و فعالیت فناورانه خودرا شروع کرد.
دکتر محمدیان اضافه کرد: شرکت پویا نمای همای خیال، در حوزه «تولید انیمیشن های دو بعدی، با مهارتها و روش های پیچیده دارای خاصیت های عمق دهی» فعالیت دارد و الان با کسب مجوز خلاق می توانند علاوه بر خدمات حمایتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از خدمات و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های خلاق نیز بهره مند شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه سمنان اشاره کرد: بر طبق ماده ۶ قانون جهش تولید دانش بنیان، واحدهای خلاق افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی هستند که در عرصه صنایع فرهنگی و علوم انسانی و اجتماعی فعالیت دارند و از مهارت های انسانی، نوآوری و تکنولوژیهای جدید برخوردار می باشند و نسبت به ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه و با بهره بردن از الگوهای جدید کسب وکار اقدام می کنند؛ که تشخیص واحدهای واجد شرایط برعهده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.



You may also like