سئو بوی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز برای نهایی کردن اسناد توسعه تجاری دوجانبه با وزیر تجاری اندونزی دیدار نمود.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- که به عنوان رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اندونزی به جاکارتا سفر کرده است، در ادامه سفر خود به این کشور امروز با «ذوالکفلی حسن»، وزیر تجاری این کشور دیدار نمود. در این دیدار دو طرف برای نهایی کردن اسناد توسعه تجاری دوجانبه قبل از سفر رییس جمهوری به این کشور با یکدیگر گفت و گو کردند.

زارع پور قبل از آن نیز به همراه مهدی صفری- معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه -جلسه ای با برخی از تجار اندونزیایی برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور داشت که در آخر این دیدار اصرار کرد که با برطرف نمودن موانع می توان مبادلات تجاری ایران و اندونزی را به سرعت چند برابر کرد.

بیشتر بخوانید:
افزایش مبادلات تجاری ایران و اندونزی با حل شدن موانع

همچنین مطابق برنامه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوپر اپلیکیشن اندونزیایی گوجک (Gojek) و توکوپدیا (Tokopedia) به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین این کشور که هر دو از شرکت های زیرمجموعه هولدینگ گوتو (GoTo) به شمار می روند، بازدید می کند. هولدینگ گوتو بعد از ادغام گوجک و توکوپدیا در ۱۷ ماه می ۲۰۲۱ تأسیس شد و شرکت های زیرمجموعه آن، پر بازدیدترین پلت فرم های تجارت الکترونیک در اندونزی محسوب می شوند.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازدید از کالج اسلامی جامعه المصطفی اندونزی و سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان این کالج از دیگر برنامه های روز دوم سفر رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اندونزی و هیئت همراه به جاکارتا خواهد بود.





منبع:

You may also like