به گزارش سئو بوی، طبق اعلام مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختلال همه پیام رسان های داخلی همچون ایتا برطرف شده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بعضی از پیام رسان های داخلی از عصر روز گذشته از دسترس کاربران خارج شده اند که طبق اعلام وزارت ارتباطات، بروز مشکل در تأمین برق در یکی از مراکز زیرساخت علت این مورد بود.
در رابطه با گستردگی این اختلال اعلام گردید که در حد یکی از مراکز بوده و این گونه نیست که مشکل سراسری باشد و پس از اینکه سیستم برق وصل می شود و اتفاق افتاده حل می شود، طول می کشد تا ادامه خدمت رسانی مثل گذشته صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

اختلال در پیام رسان های داخلی به دلیل قطع برق
توضیح وزارت ارتباطات در رابطه با علت اختلال پیام رسان های داخلی
قطعی برق سرور پیام رسان ها برطرف شد
اختلال برخی پیام رسان های داخلی رفع شد

محمد احسان خرامید امروز هم در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار نمود: حدود ساعت هشت امروز با تلاشی که همکاران من انجام دادند و تیم پیام رسان ایتا که تلاش شبانه روزی را در چند ساعت گذشته انجام دادند، اختلال در این پیام رسان هم حل شد.

وی اضافه کرد: دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی هم شب گذشته بدون مشکل درحال فعالیت بودند، بعضی از آنها هم که مشکلاتی برایشان بوجود آمده بود که تا انتهای شب گذشته هم مشکل حل شد. تمام تلاشمان اینست که سیستم پایدار بماند و جا دارد از صبر، اعتماد و همراهی کاربران تشکر کنم.

خرامید اظهار داشت: شب گذشته اعلام کردیم همکاران فنی وزارت خانه مسائل و مشکلات فنی را در فرصت مناسب اعلام می کنند اما تمام تهمیداتی که وزارت ارتباطات باید انجام می داد که این گونه مواقع کمترین مشکل را شاهد باشیم، انجام شده و اگر این تمهیدات انجام نشده بود، شاید با مشکلات بیشتری روبه رو می شدیم اما با تلاش ها و هم افزایی که انجام شد و تیم های پیام رسان ها، بنابر معاری شبکه ای و نوع وضعیت فنی که پیام رسان ها داشتند بلافاصله توانستند در لحظه این اتفاق رخ دهد و مشکل حل شود.





منبع:

You may also like