به گزارش سئو بوی، گوگل به دنبال دستور سازمان ضدانحصارطلبی هند، از اجرای سیاستی که ملزم می کند طراحان اپلیکیشن از سیستم پرداخت این شرکت برای خرید کالاها و خدمات دیجیتالی در این کشور استفاده کنند، صرفنظر کرد.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، گوگل پیش از این مهلت تمدید شده ۳۱ اکتبر را برای طراحان اپلیکیشن در هند تعیین کرده بود تا از سیاست پرداخت این شرکت تبعیت کنند.

کمیسیون رقابت هند هفته گذشته ضمن صدور جریمه ۱۱۳ میلیون دلار برای گوگل، اعلام نموده بود این موتور جست و جو نباید طراحان اپلیکیشن را از استفاده از سیستم های پرداخت دیگر یا خدمات پرداخت در هند قدغن کند.

در وبسایت گوگل پستی ارسال شده که این شرکت با هدف ساخت خدمات اندروید و پلی استور، انتخابهای حقوقی خویش را مرور می کند.

ماه گذشته کمیسیون رقابت هند از گوگل خواسته بود رویکرد خود در برابر پلت فرم اندروید را تغییر دهد و این شرکت آمریکایی را به علت شیوه های ضد رقابتی، ۱۶۲ میلیون دلار جریمه کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، گوگل در سطح جهانی به علت وادار کردن طراحان اپلیکیشن جهت استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای انحصاری فروشگاه اپلیکیشن این شرکت، هدف انتقاد قرار گرفته است. گوگل اعلام نموده است استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای گوگل همچنان برای کاربران خارج از هند، الزامی است.




You may also like