سئو بوی: بازارهای سهام عمده ایالات متحده بعد از ثبت بهترین هفته خود از ماه ژوئن در روز دوشنبه کاهش یافتند.
به گزارش سئو بوی به نقل از مارکتینگ، فعالان بازار برای یک هفته پر درآمد دیگر آماده می شوند برای اینکه انتظار می رود اپل، آلفابت، آمازون و مایکروسافت و بسیاری دیگر گزارش های سه ماهه خودرا منتشر کنند.
داوجونز در ساعت ۴: ۱۸ به وقت شرقی ۰.۳۸ درصد یا ۱۱۹ واحد از دست داد، در صورتیکه نزدک ۱۰۰ در همان زمان ۰.۶۰ درصد کاهش داشت همین طور اس اند پی ۵۰۰ در ساعت ۴: ۱۹ به وقت شرقی ۰.۴۹ درصد کم شد.
در صورتیکه سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر انتشار ارقام شاخص مدیران خرید (PMI) در اتحادیه اروپا، آلمان و بریتانیا هستند، باتوجه به بحبوحه نگرانی های مربوط به رکود، این شاخص ها بینشی از چشم انداز کسب وکار ارائه می دهند، بورس های اروپایی جلسه معاملاتی روز دوشنبه را شروع کردند و رشدهای اندکی را ثبت کردند.
سرمایه گذاران انتظار داشتند که رهبر جدید حزب محافظه کار بعد از استعفای نخست وزیر بریتانیا به سبب طرح کوچک بودجه ای که اقتصاد این کشور را به رکود کشاند، انتخاب گردد. نخست وزیر سابق این کشور، بوریس جانسون نیز در آخر هفته از رهبری محافظه کاران کناره گیری کرد و ریشی سوناک، صدراعظم سابق خزانه داری بریتانیا، نزدیک به ۱۰۰ رأی دهنده عمومی را در تلاش خود برای این پست جمع آوری کرد.
دکس فرانکفورت ۱.۰۷ درصد یا ۱۳۶ واحد با زنگ افتتاحیه افزوده شد و شاخص FTSE ۱۰۰ لندن ۰.۹۸درصد جهش کرد.
یورو ۰.۲۱ درصد در مقابل دلار کم شد و در ساعت ۸: ۵۸ بامداد به وقت اروپا به ۰.۹۸۴۳۸ دلار رسید. در همان زمان، پوند استرلینگ در مقابل واحد پول آمریکا ۰.۴۱ درصد افزوده شد و به ۱.۱۳۵۲۸ دلار تغییر نمود.
بازارهای آسیایی روز دوشنبه با کاهش فاکتورهای چین همراه شد، رییس جمهور چین، شی جین پینگ قدرت را تثبیت و تأیید کرد که برای سومین دوره در ریاست این کشور باقی خواهد ماند. در همین حال، برمبنای داده های رسمی، اقتصاد چین در سه ماهه سوم ۳.۹ درصد رشد کرد.
در ژاپن، بخش خصوصی در ماه اکتبر افزایش را ثبت کرد، در صورتیکه دولت بار دیگر اطمینان داد که مقابل نوسانات بیش از اندازه ین عمل خواهدنمود. نیکی ۲۲۵ در ساعت ۴: ۳۵ به وقت اروپا ۰.۹۹درصد افزایش پیدا کرد، در صورتیکه کوسپی کامپوزیت در ساعت ۴: ۴۶، ۱.۱۵ درصد بهبود یافت.
شانگهای کامپوزیت در ساعت ۴: ۳۲ به وقت اروپا، ۰.۶۲ درصد از دست داد و شنژن کامپوزیت در ساعت ۴: ۴۱، ۰.۵۸ درصد کم شد. هانگ سنگ در ساعت ۴: ۴۸، به وقت ۴.۴۵ درصد سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود از سال ۲۰۰۹ رسید. دلار در مقابل ین ۰.۸۳ درصد افزوده شد و در ساعت ۴: ۴۹ به وقت اروپا به ۱۴۸.۹۲۹۵ رسید.




منبع:

You may also like