به گزارش سئو بوی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام نمود: مشترکان برای حل مشکل ضعیف بودن سیگنال یا کیفیت پائین دریافت سرویس از اپراتورهای تلفن همراه باید به سایت اپراتور خود رجوع کنند و درصورت حل نشدن مشکل، شکایت خویش را در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات رگولاتوی (۱۹۵) درج کنند تا شکایت آنها در سریعترین زمان بررسی و رسیدگی شود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، حسین صمیمی- معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی- اظهار نمود: در سالهای اخیر مشکلاتی مانند ضعف سیگنال و پائین بودن کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در بعضی نقاط کور فضاهای ساختمانی مانند طبقات منفی، نواحی پرتراکم جمعیتی یا مناطق دورافتاده سبب استفاده بی رویه از دستگاههای تکرارکننده غیر مجاز تلفن همراه شده است.
وی در تشریح نتایج منفی این رویه اظهار داشت: استفاده از دستگاههای تکرارکننده غیر مجاز تلفن همراه نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه سبب ایجاد اختلال در سایر فرستنده ها و قطع سرویس در مناطق دیگر می شود. ضمن آنکه امکان دارد تشعشعات ناشی از این دستگاه ها هم به علت نصب غیراصولی و یا غیر استاندارد آثار زیانباری برای سلامتی داشته باشد.
طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، صمیمی ضمن اشاره به این که مشترکان درصورت حل نشدن پوشش شبکه یا تنظیم سایت های موجود باید با هماهنگی اپراتور مربوط برای تهیه و نصب تکرارکننده های استاندارد و مجاز اقدام نمایند، تصریح کرد: درصورت استفاده از تجهیزات تکرارکننده غیر مجاز و ایجاد اختلال در شبکه اپراتورهای تلفن همراه، بازرسان رگولاتوری برپایه قانون استفاده از بی سیم های اختصاصی و غیر حرفه ای، برای جمع آوری تجهیزات اقدام می کنند و با متخلفان برپایه قانون برخورد می شود.




منبع:

You may also like