سئو بوی: مارک زاکربرگ مدیر عامل متا بعد از تمسخر شدید آواتارهای واقعیت مجازی این شرکت وعده داد آنها را بروزرسانی می کند و کیفیت این آواتارها را به حد مطلوب می رساند.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، متا بعد از به اشتراک گذاشتن تصاویری از آواتارهای واقعیت مجازی خود، به شکل گسترده مورد تمسخر قرار گرفته بود. از همین رو زاکربرگ وعده داد «به روز رسانی های بزرگی» را برای مؤلفه های گرافیکی دنیای واقعیت مجازی خود برنامه ریزی نموده است. وی گفت این شرکت جزییات بیشتری در مورد تغییرات مذکور در کنفرانس آتی خود موسوم به کانکت منتشر خواهدنمود.
وعده های زاکربرگ چند روز بعد از انتشار تصاویری از Horizon Worlds به عنوان محیط اجتماعی دنیای واقعیت مجازی این شرکت در توئیتر منتشر گردید.
این تصاویر در ابتدای هفته گذشته همراه با اعلامیه ای در خصوص راه اندازی Horizon Worlds در فرانسه و اسپانیا به اشتراک گذاشته شدند. اسکرین شات مذکور یک آواتار بی کیفیت از زاکربرگ را در مقابل نسخه واقعیت مجازی برج ایفل و کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلون نشان میدهد.
این تصویر به سرعت در توئیتر مورد توجه قرار گرفت و مردم کیفیت گرافیکی پایین و طراحی آماتوری آنرا به باد تمسخر گرفتند. بسیاری بطور خاص این سوال را مطرح نمودند که چرا آواتار زاکربرگ تا این حد تخت و بی روح است، در صورتیکه این شرکت میلیاردها دلار هزینه کرده و آینده خودرا برای موفقیت متاورس به خطر انداخته است.
اگرچه زاکربرگ مستقیماً به این انتقادها نپرداخت، اما تصدیق کرد که تصویری که به اشتراک گذاشته بود “بسیار ساده” بوده و وعده بهبود داد.

You may also like