به گزارش سئو بوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت که فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، تنها یک شایعه است و هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اخباری از فیلترینگ شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، هر ازگاهی در فضای مجازی منتشر می شود و برای کاربران این شبکه های اجتماعی نگرانی هایی را بوجود می آورد. به نظر می آید اخیرا هم اخباری از فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ انتشار یافته است.
دراین راستا عیسی زارع پور در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی در مورد فیلتر زودهنگام اینستاگرام و واتس اپ اظهار داشت: این مورد تنها یک شایعه است، فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست، اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.
وی در گفتگو با خانه ملت، تصریح کرد: اطلاع ندارم، چرا این مباحث و شایعات در کشور مطرح می شود چونکه تنها نگرانی مردم را به دنبال دارد.
تلاش وزارت ارتباطات برای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در مخابرات
زارع پور همینطور در پاسخ به سوالی پیرامون نگرانی ایثارگران شرکت مخابرات برای بحث اجرای قانون تبدیل وضعیت اظهار نمود: تصمیم گیری در این عرصه با وزارت ارتباطات نیست چونکه تنها ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار این وزارت خانه قرار دارد و ازاین رو تصمیم گیر اصلی، سهامدار عمده آن است. ما موافقت کرده ایم تا برپایه همان سهام ۲۰ درصدی دولت و اختیار یک نفر از پنج نفر هیئت مدیره شرکت مخابرات، پای کار آمده و هرچه زودتر قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این مجموعه اجرایی شود.



You may also like