واتساپ درحال آزمایش گزینه ای برای ویرایش پیام هایی است که ارسال شده اند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، این گزینه به کاربران اجازه خواهد داد اشتباهاتی مانند خطاهای نوشتاری در پیام هایشان را اصلاح کنند بدون اینکه مجبور باشند پیامشان را از چت حذف کرده و باردیگر پیام جدیدی را بنویسند. بر اساس گزارش وبسایت WABetaInfo، هنگامی که کاربر با فشردن انگشت خود روی پیام، آنرا انتخاب نماید، این گزینه در کنار گزینه های Info و Copy ظاهر خواهد شد. این وبسایت اسکرین شاتهایی از آزمایش گزینه ویرایش پیام ها در واتس اپ را منتشر نموده است.

با انتخاب گزینه ویرایش (Edit) از فهرستی که ظاهر شده است، کاربران می توانند پیام مورد نظرشان را ویرایش کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا دریافت کننده پیام متوجه ویرایش شدن پیام خواهد شد یا خیر. همینطور بعید است کاربران بتوانند سابقه ویرایش پیام را جهت بررسی پیام اولیه، مشاهده کنند.

این اسکرین شات ها، طراحی این گزینه در جدید ترین نسخه آزمایشی بتایی واتس اپ برای اندروید را نشان داده است. با این وجود گفته شده که واتس اپ سرگرم کار روی معرفی گزینه ویرایش برای کاربران نسخه iOS و دسکتاپ هم است.

برای اولین بار نیست که واتس اپ درحال کار روی گزینه ویرایش پیام هاست. در سال ۲۰۱۶ هم WABetaInfo گزارش کرده بود این برنامه پیامرسان، سرگرم کار روی گزینه ویرایش و حذف پیام است. اشارات بیشتر به هر دو گزینه در برخی از نسخه های آزمایشی این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷ ظاهر شد.

با این حال واتس اپ در آن زمان این گزینه ها را حتی برای آزمایش کنندگان بتا هم فراهم نکرد. واتس اپ به جای افزودن گزینه ویرایش پیام ها، قابلیت “حذف برای همه” (Delete for Everyone) را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ معرفی نمود تا به کاربران اجازه دهد پیامی که اشتباه داشته است را کاملا حذف نمایند.

بر اساس گزارش وبسایت گجت ۳۶۰، همینطور واتس اپ در جدید ترین نسخه آزمایشی بتای اپلیکیشن اندرویدی خود، پشتیبانی از تناژهای پوستی مختلف برای واکنش به پیام ها را شروع کرده است و این امکان هم اکنون برای برخی از آزمایش کنندگان سرویس بتا قابل دسترس است. کاربران می توانند تناژ پوستی واکنش به پیام را بر مبنای آخرین تناژ پوستی در لیست ایموجی های اصلی خود تغییر دهند.




You may also like