سئو بوی: یک شرکت دانش بنیان سامانه ای برای مدیریت کاربران در سازمان ها و اداراتی که شبکه کامپیوتری بزرگی دارند، طراحی و در مخابرات آذربایجان شرقی کاربردی کرده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، سپهر هشترودی لر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اعلان اینکه این سامانه، سامانه ای برای مدیریت و احراز کاربرانی است که با تجهیزات شبکه کار می کنند، اظهار داشت: تجهیزات شبکه شامل روترها، سوئیچ ها، سرورها و موارد دیگر می شوند، در ادارات تعداد افرادی که این تجهیزات را نگهداری می کنند، زیاد هستند.
وی دسترسی امن و کنترل شده در امتداد برقراری تعاملات درون یا برون سازمانی را یکی از دغدغه های اصلی سازمان های بزرگ دانست و افزود: این محصول بمنظور ایجاد بستری امن برای دسترسی مجاز و بموقع به سرویس ها و منابع شبکه و با در نظر گرفتن سطوح مختلف دسترسی و محرمانگی، امکان دسترسی به منابع شبکه را در اختیار کاربران ادمین قرار داده تا تمامی فعالیت ها ثبت و ضبط شده و حتی بتوان آنها را بصورت خودکار از کارهایی که نباید انجام دهند و یا می توانند برای سازمان پر ریسک باشند بر حذر داشت.
هشترودی، امکان استفاده از رمز یک بارمصرف، Token و یا سیستم ورود اختصاصی، امکان رصد کارهای کاربران و دسترسی ها بصورت زنده و بررسی عملکرد آنها، اجرای دستورات بصورت زمان بندی شده بر روی هر دستگاه و یا بصورت گروهی و اشتراک اسناد و فایل های بصورت سطح بندی شده و سیستم امن پیام دهی و پیغام اختصاصی را از خاصیت های این محصول نام برد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اشاره کرد: مدیریت دسترسی کاربران برمبنای زمان، دستورها و سطح دسترسی، امکان گزارش گیری، استخراج آمار و تهیه نسخه پشتیبان از تجهیزات بدون سرویس هایی مشابه از دیگر خاصیت های این محصول شمرده می شود.
بگفته مجری طرح، این سامانه هم اکنون در مخابرات آذربایجان شرقی استفاده می شود.




منبع:

You may also like