سئو بوی: یافته جدید توسعه دهنده معروف حاکی از آنست که اینستاگرام سرگرم کار روی قابلیت پاسخ به استوریها با پیامهای صوتی است.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اینستاگرام با فراهم کردن امکان اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها برای کاربران، به یک غول شبکه اجتماعی تبدیل گشته است. اما بنظر می رسد این پلت فرم بصری گرا نتوانسته است به جذابیت ابزارهای صوتی مانند توییتر اسپیس، فیسبوک لایو آدیو رومز یا کلاب هاوس خونسرد بماند. کاربران می توانند در بخش پیام های شخصی اینستاگرام (DM) پیام های صوتی ارسال نمایند اما کشف جدید الساندرو پالوزی نشان میدهد امکانات صوتی بیشتری در اینستاگرام فرا می رسد.

پالوزی که در حوزه مهندسی معکوس اپلیکیشن ها و کشف قابلیت های جدید آنها شهرت دارد، اسکرین شاتی از اینستاگرام استوریز را به اشتراک گذاشت که آیکن میکروفون برای پاسخ به استوری را نشان داد و اعلام نمود اینستاگرام سرگرم کار روی قابلیت پاسخ به استوری ها با پیامهای صوتی است.

البته طراحان اغلب برای قابلیت های جدیدی آماده می شوند که ممکنست نهایتاً عرضه نشوند. همین طور ممکنست مقایسه این توانایی با قابلیتهای صوتی اجتماعی مانند اسپیس یا کلاب هاوس درست نباشد اما می توان با قابلیت اسنپ چت مقایسه کرد که به کاربران اجازه می دهد با پیام صوتی به استوری ها در این پلت فرم پاسخ دهند.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، حتی اگر چنین قابلیتی ارائه شود و مشابه قابلیت اسنپ چت باشد، همچنان قابلیت جذابی شمرده می شود و بعد شخصی تری به اینستاگرام استوریز اضافه می کند. فراتر از کشف پالوزی، اطلاعات بیشتری در دست نیست و تنها می توان منتظر آپدیتهای جدید اینستاگرام ماند.





منبع:

You may also like