سئو بوی: رگولاتوری ضد انحصار اتحادیه اروپا از بررسی دقیق خرید ۱۶ میلیارد دلاری مایکروسافت آگاهی داده تا نگرانی های رقبای مایکروسافت دراین زمینه برطرف شود.

به گزارش سئو بوی به نقل از رویترز، شرکت Nuance Communications در حوزه ارائه خدمات نسخه برداری از متون مختلف فعالیت می کند و رگولاتوری ضد انحصار اتحادیه اروپا از مشتریان این شرکت و نیز رقبای آن در مورد دغدغه هایشان در صورت نهایی شدن این خرید پرسش هایی را مطرح کرده است.
مایکروسافت این خرید را در آوریل نهایی کرده بود و انتشار این خبر با واکنش منفی خیلی از فعالان بازار فناوری روبه رو شده بود.
پس از بررسی موضوع، وزارت دادگستری ایالات متحده در ماه ژوئن و کمیسیون رقابت استرالیا در ماه اکتبر اعلام نمودند که با این خرید مخالفت نخواهند کرد. این شرکتها ماه گذشته خواهان تأیید خرید مذکور از طرف دفتر رقابت کمیسیون اروپا شدند و این دفتر تا ۲۱ دسامبر فرصت دارد تا این معامله را تأیید کند یا تحقیقات گسترده تری را شروع کند.
این دو شرکت انتظار داشتند که این معامله را تا آخر سال جاری میلادی نهایی کنند، اما ماه گذشته اعلام نمودند که ممکنست جدول زمانی تغییر کرده و این کار به اوایل سال آینده موکول گردد. فناوری رونویسی شرکت Nuance Communications در میان پزشکان و مراکز تماسی که می خواهند روند یادداشت برداری را خودکار کنند، محبوب است.


منبع:

You may also like