شرکت اپل هشدار داده اگر گوشی آیفون بر روی موتورسیکلت درحال حرکت قرار بگیرد، احتمال لطمه دیدن دوربین آن به سبب لرزش های مکرر وجود دارد.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، اپل اطلاعات تازه ای در صفحه پشتیبانی خود منتشر نموده که برمبنای آن افرادی که از موتورهای قدرتمند استفاده می نمایند، نباید آیفون های خودرا در حین حرکت بر روی سطح آنها قرار دهند. برای اینکه این کار موجب لطمه دیدن دوربین گوشیهای آیفون می شود. لرزش های شدید به ویژه بوسیله فرمان موتورسیکلت ها به بدنه آیفون و سپس دوربین آن منتقل شده و مشکل به وجود می آورد.
آیفون تصریح کرده صدمه ای که بدین شیوه به دوربین های گوشیهای آیفون وارد می شود دائمی بوده و غیرقابل برطرف شدن است. قبل از این تعدادی کاربران در شبکه های اجتماعی تصریح کرده بودند، دوربین های آیفون های آنها به سبب قرار دادن بر روی دوچرخه و به سبب تکان های شدید بدنه دوچرخه در حین حرکت لطمه دیده است.
با توجه به این که این مشکل از مدت ها قبل وجود داشته، معین نیست چرا اپل تابحال دراین زمینه به مشتریان خود هشدار نداده بود. همچون بخش های دوربین آیفون که به این شکل لطمه می بینند می توان به تثبیت گر اپتیکی دوربین و سیستم فوکوس خودکار آن اشاره نمود.

You may also like