مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات اطلاع داد.

به گزارش سئو بوی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی با بیان این مطلب اضافه کرد: در جهت بهبود و ارتقای ارائه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در روزهای تعطیل در دو نوبت کاری بامداد و عصر، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران می باشد.
قمی اضافه کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با عنایت به تعطیلی شش روزه استان تهران از جانب ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل هم همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در جهت ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
قمی اضافه کرد: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از راه تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور در ارتباط با تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.


منبع:

You may also like