سئو بوی: از این پس کاربران فیسبوک می توانند با ارائه درخواستی به هیات بازنگری آن خواهان حذف محتوایی شوند که مایل نیستند در شبکه اجتماعی قرار بگیرد.
به گزارش سئو بوی به نقل از آسوشیتدپرس، هیأت نظارت فیسبوک روز گذشته اعلام نمود کاربران می توانند درباره پست ها، تصاویر و ویدئوهایی که تصور می کنند نباید در این پلت فرم باقی بمانند، درخواست ارایه کنند. این هیأت اعلام نمود درخواست حذف از تمام کاربرانی را قبول می کند که نسبت به محتوای پست شده توسط دیگران معترض هستند و از فرایندهای تجدیدنظر فیسبوک خسته شده اند. تا حالا کاربران این شبکه اجتماعی فقط درصورتی قادر به درخواست تجدیدنظر از هیأت نظارت بودند که محتوای آنها توسط فیسبوک حذف شده بود. توماس هیوز مدیر هیأت نظارت فیسبوک در اطلاعیه ای اعلام نمود: اینکه کاربران بتوانند برای حذف محتوا از فیسبوک درخواست ثبت کنند، نشان دهنده گسترش قابلیت های هیأت نظارت است. فیسبوک سال قبل هیأت بازنگری را ایجاد کرد تا بعنوان مرجع نهایی درباره ماندن یا حذف شدن محتوا در پلت فرم هایش تصمیم گیری کند. از زمان شروع به فعالیت این هیأت حدود ۳۰۰ هزار درخواست به آن ارجاع شده اند. البته این بدنه بررسی درخواست ها را اولویت بندی می کند برای اینکه احتمالاً روی کاربران سراسر جهان تأثیر گذار است. این هیأت به کاربران اجازه می دهد برای حذف محتوا از جانب سوم درخواست ثبت کنند و در این میان از حریم شخصی کاربران نیز حفاظت می کند.
منبع: seoboy.ir
به گزارش سئو بوی به نقل از آسوشیتدپرس، هیأت نظارت فیسبوک روز گذشته اعلام نمود کاربران می توانند درباره پست ها، تصاویر و ویدئوهایی که تصور می کنند نباید در این پلت فرم باقی بمانند، درخواست ارایه کنند. این هیأت اعلام نمود درخواست حذف از تمام کاربرانی را قبول می کند که نسبت به محتوای پست شده توسط دیگران معترض هستند و از فرایندهای تجدیدنظر فیسبوک خسته شده اند. تا حالا کاربران این شبکه اجتماعی فقط درصورتی قادر به درخواست تجدیدنظر از هیأت نظارت بودند که محتوای آنها توسط فیسبوک حذف شده بود. توماس هیوز مدیر هیأت نظارت فیسبوک در اطلاعیه ای اعلام نمود: اینکه کاربران بتوانند برای حذف محتوا از فیسبوک درخواست ثبت کنند، نشان دهنده گسترش قابلیت های هیأت نظارت است. فیسبوک سال قبل هیأت بازنگری را ایجاد کرد تا بعنوان مرجع نهایی درباره ماندن یا حذف شدن محتوا در پلت فرم هایش تصمیم گیری کند. از زمان شروع به فعالیت این هیأت حدود ۳۰۰ هزار درخواست به آن ارجاع شده اند. البته این بدنه بررسی درخواست ها را اولویت بندی می کند برای اینکه احتمالاً روی کاربران سراسر جهان تأثیر گذار است. این هیأت به کاربران اجازه می دهد برای حذف محتوا از جانب سوم درخواست ثبت کنند و در این میان از حریم شخصی کاربران نیز حفاظت می کند.
منبع: seoboy.ir