سئو بوی: پژوهشگران یکی از شرکت های دانش بنیان برای مقابله با تهدیدات سایبری و بدافزارها دیوارهای امنیتی را طراحی نموده اند که سازمان ها را در مقابل این تهدیدات امن نگه می دارد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، محمد چینی پرداز، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، از تولید فایروال های بومی آگاهی داد و اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان ها، حمله های سایبری و بدافزارهایی است که می توانند کار سازمان یا شرکت را مختل کنند و استفاده از دیواره های امنیتی راهکاری برای مقابله با چنین تهدیدهایی محسوب می شود. به همین دلیل و باتوجه به نیازهای بومی در داخل کشورمان، این تجهیزات را با تازه ترین فناوری های کنترل کردیم.
وی با اشاره به اینکه سامانه های امنیتی برای بالا بردن امنیت شبکه های کامپیوتری و سرورها برای اولین بار در کشور تولید می شوند، افزود: تجهیزات تولید شده از این توانایی برخوردار می باشند که برمبنای قواعد و امضاهای دیجیتال حمله های جدید، به روز شوند و آمادگی مقابله با تهدیدهای جدید را داشته باشند.
چینی پرداز، با اشاره به کارآمدی تجهیزات و نرم افزارهای امنیتی ایران ساخت تولید شده در این شرکت دانش بنیان، اظهار داشت: کارآمدی این تجهیزات برمبنای استانداردهای بین المللی اثبات شده است، بطوریکه از ۷۰هزار تهدید امنیتی در محیط آزمایشگاهی، به جز یک مورد، سد راه حمله های سایبری شد.
این فعال فناور، از ارائه خدمات تست نفوذ تحت شبکه گفت و اضافه کرد: سازمان ها و شرکتها برای اطمینان از امنیت سامانه های تحت وب خود می بایست علاوه بر ارزیابی های امنیتی معمول، کار ارزیابی تخصصی سامانه های تحت وب را انجام دهند. بر همین اساس، طی فرآیندی، یکی از سرورهای سازمان برای ارزیابی مورد حمله قرار می گیرد تا بعد از شناسایی نقاط لطمه پذیر، راه کارهای رفع لطمه ها و مسدود کردن نقاط لطمه پذیر اجرائی شود.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان دسترسی ازراه دور کاربران سازمانی را خدمات این شرکت عنوان نمود و افزود: این خدمت، به مدیران اجازه می دهد که بتوانند برمبنای نیاز، به پیمانکاران و کارکنان متناسب با نیاز سازمان و ملاحظه های امنیتی دسترسی را ارائه نمایند.
برمبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، وی با اشاره به اینکه ۱۵ متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بطور مستقیم و تمام وقت در این شرکت دانش بنیان فعال می باشند، اظهار داشت: نمونه های تولیدی با یک سوم قیمت مشابه خارجی عرضه می شود و ضمن آن که معایب سامانه های غیر بومی همچون عدم به روزرسانی به سبب تحریم ها را رفع کرده، به پایگاه داده جامعی از امضای دیجیتال حملات به سامانه های بومی و خارجی مجهز شده است.




منبع:

You may also like