به گزارش سئو بوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از رونمایی تمام پورتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و بعنوان بخشی از این پورتال یکپارچه و کشوری اطلاع داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سرتاسر کشور و کاهش هزینه ها، با تلاشهای انجام شده، تمام پورتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و بعنوان بخشی از این پورتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.
وی اظهار نمود: بر مبنای فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف شرکت مخابرات، پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سرتاسر کشور قرار دارد و با تجمیع ارائه خدمات در پورتال اصلی شرکت مخابرات، پورتال های مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر می پردازند.
مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: بعنوان مثال پورتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پورتال منطقه فراهم است. همینطور به منظور دسترسی راحتتر، لیست تمام پورتال های مناطق در صفحه اصلی پورتال شرکت مخابرات ایران در بخش پورتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت می توانند به این پورتال ها رجوع و اطلاعات لازم را کسب کنند.
سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: با رونمایی از پورتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینه ها در بخش های مختلف، تمام خدمات و سرویسهای ارائه شده در پورتال های استانی به پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سرتاسر کشور می توانند با استفاده از درگاه واحد www.tci.ir و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خویش را در تمام بخش ها شامل تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت نمایند.
پاسخگویی واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در شرایط کرونا
در شرایط شیوع کرونا و تعطیلات ادارات و اصناف و حتی بعد از کاهش نیروی انسانی واحدهای مختلف اداری مخابرات هم واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران همچنان پاسخگوی شهروندان است.
همینطور به نقل از مخابرات منطقه تهران، کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با استقرار در این واحد، بخصوص در شرایطی که نیاز شهروندان به استفاده از امکانات ارتباطی تلفن ثابت و اینترنت در دوران کرونا افزایش یافته است، با حضور مستمر در محل کار، پاسخگوی پرسش ها و ثبت مشکلات و پیگیری مسائل مختلف مطرح شده از جانب شهروندان هستند، تا هیچ گونه وقفه یا اختلالی در عرضه خدمات از راه خطوط تلفن و اینترنت برای شهروندان ایجاد نشود و روند جاری دریافت سرویس ها و محصولات مخابراتی مردم وصل و ارتباط برقرار بماند.
به گزارش سئو بوی به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سرتاسر کشور و کاهش هزینه ها، با تلاشهای انجام شده، تمام پورتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و بعنوان بخشی از این پورتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.
وی اظهار نمود: بر مبنای فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف شرکت مخابرات، پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سرتاسر کشور قرار دارد و با تجمیع ارائه خدمات در پورتال اصلی شرکت مخابرات، پورتال های مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر می پردازند.
مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: بعنوان مثال پورتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پورتال منطقه فراهم است. همینطور به منظور دسترسی راحتتر، لیست تمام پورتال های مناطق در صفحه اصلی پورتال شرکت مخابرات ایران در بخش پورتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت می توانند به این پورتال ها رجوع و اطلاعات لازم را کسب کنند.
سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: با رونمایی از پورتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینه ها در بخش های مختلف، تمام خدمات و سرویسهای ارائه شده در پورتال های استانی به پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سرتاسر کشور می توانند با استفاده از درگاه واحد www.tci.ir و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خویش را در تمام بخش ها شامل تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت نمایند.
پاسخگویی واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در شرایط کرونا
در شرایط شیوع کرونا و تعطیلات ادارات و اصناف و حتی بعد از کاهش نیروی انسانی واحدهای مختلف اداری مخابرات هم واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران همچنان پاسخگوی شهروندان است.
همینطور به نقل از مخابرات منطقه تهران، کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با استقرار در این واحد، بخصوص در شرایطی که نیاز شهروندان به استفاده از امکانات ارتباطی تلفن ثابت و اینترنت در دوران کرونا افزایش یافته است، با حضور مستمر در محل کار، پاسخگوی پرسش ها و ثبت مشکلات و پیگیری مسائل مختلف مطرح شده از جانب شهروندان هستند، تا هیچ گونه وقفه یا اختلالی در عرضه خدمات از راه خطوط تلفن و اینترنت برای شهروندان ایجاد نشود و روند جاری دریافت سرویس ها و محصولات مخابراتی مردم وصل و ارتباط برقرار بماند.