به گزارش سئو بوی استارتاپ اَپنا که اپلیکیشنی با هدف کمک به کارگران هندی فقیر برای یافتن کار در بحبوحه شرایط دشوار قرنطینه دارد، موفق شد برای توسعه فعالیتش هشت میلیون دلار سرمایه از جانب گروهی از سرمایه گذاران جمع کند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت اَپنا در اطلاعیه ای اعلام نمود این تامین مالی از طرف سرمایه گذاران جدید شامل گرینوکس کپیتال و همین طور حامیان فعلی شامل لایت اسپید ایندیا و سکوییا کپیتال انجام گرفت و کمک خواهدنمود فعالیت این اپلیکیشن کاریابی به شهرهای بیشتری در هند توسعه پیدا کند. اَپنا هم اکنون در پنج شهر هند فعالیت دارد و می خواهد فعالیتش را به بخشهای جدیدی شامل حسابداری، خدمات مشتری و پرستاری گسترش دهد.

این استارتاپ که توسط نیرمیت پاریخ تاسیس شده است، نوعی لینکدین برای هندیهای فقیری است که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند. این اپلیکیشن به کاربران اینترنتی مبتدی کمک می نماید با وارد کردن نام، سن و مهارتشان یک کارت بیزنس مجازی به وجود آورده و به فرصتهای شغلی دسترسی پیدا کنند. کمتر از یک سال از زمان راه اندازی در دسامبر، این اپلیکیشن ۱.۲ میلیون کاربر دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این اپلیکیشن در ماه گذشته بیش از یک میلیون مصاحبه شغلی برای کارگرانی نظیر نجارها، نقاشها و کارمندان فروش سیار ایجاد کرد و بر اساس ماهانه سه برابر رشد داشت. اَپنا اعلام نمود که شرکتهای آمازون، فروشگاه آنلاین بیگ بسکت و بانک HDFC بوسیله اپلیکیشن این شرکت استخدام کرده اند.





منبع:

You may also like