کارتخوان سیار PAX-S90 یکی از محبوبترین کارتخوان های سیار موجود در کشور است که در بسیاری از شرکتهای PSP مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارتخوان سیار PAX | مدل S90

کارتخوان سیار PAX-S90 یکی از محبوبترین کارتخوان های سیار موجود در کشور است که در بسیاری از شرکتهای PSP مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهمترین قابلیت این کارتخوان سیار مقاوم بودن آن در برابر ضربه و انجام تراکنش در کمترین زمان ممکن است.این کارتخوان برای ارائه عملکرد بی سیم طراحی شده است که در یک قاب مقاوم و در عین حال زیبا و ارگونومیک قرار گرفته است.این دستگاه قابلیت استفاده از  دو سیم کارت را دارد و با یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی (lithium-ion) و همچنین حافظه‌ی بزرگ، به یکی از محبوب ترین دستگاه های کارتخوان سیار تبدیل شده است.

کارتخوان سیار PAX-S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده از پردازنده ی ARM11 و پشتیبانی از DUKPT, Master/Session, DES و ۳DES به انجام می رساند. ریز پردازنده‌ی ARM11 اطمینان سریعتر، معاملات قابل اعتماد در هر کجا و در هر زمان را فراهم می آورد.

کارتخوان سیار PAX-S90 از نمونه  دستگاهای کارتخوان سیار می باشد، که به وسیله سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و با کمک سرویسهای بستر GPRS تراکنش را انجام میدهد.

کارتخوان بی سیم پکس pax برای اتصال به شبکه بانکی شما تنها به یک سیم‌ کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) را داشته باشد، نیاز دارد و بهتر است از سیم های نسل جدید(۴g) استفاده نمایید.

کارتخوان سیار PAX-S90 مانند دیگر کارتخوان های سیار دارای قابلیت اتصال به هر حساب بانکی می باشد.

انجام تراکنش در این دستگاه در صورت آنتن دهی کامل و منطقه تحت پوشش شبکه GPRS حدود ۲ الی ۴ ثانیه و در صورت عدم پوشش شبکه چند ثانیه بیشتر به طول می انجامد.

دستگاه کارتخوان سیار مدل Pax-s90 نسل جدیدی از دستگاههای کارت خوان بیسیم است است.

دستگاه کارتخوان وریفون ۶۸۰ ، مدل verifone-VX680 با قابلیت پذیرش کلیه کارت‌های بانکی در اندازه‌ی کوچک و صفحه نمایش لمسی و خوانا می‌باشد.

این دستگاه کارتخوان سیار بصورت غیرامانی و با مالکیت قطعی و دائم ارائه می شود و شما می توانید بدون محدودیت مکانی و یا نیاز به تلفن ثابت از آن استفاده کنید.

کاربردهای کارتخوان بیسیم وریفون ۶۸۰

  • در فروشگاه‌های بزرگ که سیستم پخش سیار دارند
  • در سیستم‌های توزیع مویرگی یا شرکت‌های پخش
  • در محل‌هایی که دسترسی به سایر خطوط ارتباطی به سهولت امکان‌پذیر نیست

ویژگی های کارتخوان وریفون ۶۸۰

  • قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی
  • سرعت بالای تراکنش
  • قابلیت استفاده از باطری شارژی با عمر بالا
  • قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی
  • بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی
  • اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری
  • بدون مسدود وجه در حساب مشتری
  • بدون نیاز به ضمانت
  • بدون نیاز به داشتن تراکنش

کارتخوان سیار NEXGO | مدل G3

کارتخوان سیار NEXGO | مدل G3

کارتخوان سیار نکسگو  جی ۳ (NEXGO-G3)

در هنگام خرید دستگاه کارتخوان سیار معیار های متفاوتی برای انتخاب وجود دارد.

یکی از ویژگی های مهم دستگاه های کارت خوان سیار Nexgo G3 شکل ظاهری مناسب و کوچک آن ها می باشد که این قابلیت امکان حمل و نقل ساده را برای پذیرندگان فراهم می کند‌.

این دستگاه کارتخوان با دارا بودن سنسور قوی نسبت به خواندن بارکد قیمت اجناس بسیار عالی عمل می‌کند.

از دیگر نکاتی در خرید دستگاهای پوز باید دقت کرد قدرت باطری دستگاه های کارت خوان میباشد.

دستگاهای پوز نکسگو جی ۳ با باتری ۱۸۵۰mAh قدرت قابل قبولی در نگهداری شارژ دارد. و در حالت استندبای تا ۱۲۰ ساعت نیاز به شارژ ندارد.

دستگاه کارت خوان سیار Nexgo G3 از جمله دستگاهایی موجود در بازار است که به صورت آکبند و با یک سال گارانتی عرضه میشود‌.

با دستگاهای پوز Nexgo G3 کارکردی راحت از فروش را تجربه کنید زیرا کار کردن با این دستگاه های کارتخوان سیار بسیار ساده و راحت می باشد.

مدل Nexgo G3 قابلیت اتصال به حساب های بانکی ملی ، سپه ، صادرات ، مسکن ، ملت ، کشاورزی ، پاسارگاد ، سامان ، اقتصاد نوین ، قوامین ، بانک شهر ، آینده ، انصار ، ایران زمین ، پارسیان ، تجارت ، توسعه و تعاون ، حکمت ایرانیان ، دی ، رفاه کارگران ، سرمایه ، سینا ، پست بانک و تمام موسسات و بانک های عضو شتاب را دارد.

این کارتخوان از نوع کارتخوان های سیار و با طراحی فشرده و عملکرد عالی به بازار عرضه شده است.

کارتخوان Nexgo G3 از تکنولوژی های ارتباطی WiFi & 4G پشتیبانی می کند.

سرعت تراکنش آن به نسبت سایر کارتخوان های معرفی شده کمتر و به مدت ۱ ثانیه می باشد.

ظرفیت باتری آن ۱۸۵۰mAh و دارای حافظه داخلی ۱۹۲MB می باشد.

در صورتی که معیار شما برای خرید دستگاه کارتخوان ابعاد و میزان آسانی حمل و نقل آن و قدرت باتری دستگاه و ماندگاری آن باشد به شما دستگاه کارتخوان مدل Nexgo G3 را پیشنهاد می دهیم.



کارتخوان سیار PAX-S910 از سری محصولات برند PAX یک دستگاه با ابعاد متوسط و سیار است که به شما برای دریافت مبلغ فروش محصولات یا خدمات از مشتری کمک می کند.

 

کارتخوان بیسیم VERIFONE-VX675

کارتخوان سیار وریفون مدل VX675 یک کارتخوان آمریکایی با وزن ۳۳۶ گرم و ابعاد معادل  ۱۳۱mm L × ۸۴ mm W × ۴۲ mm H میباشد یعنی چیزی در حدود ۱۳ سانتی متر در ۸ سانتی متر و با ضخامت ۴ میلی متر.

کارتخوان وریفون ۶۷۵ دارای صفحه نمایش رنگی است و سایز آن ۲٫۸ اینچ میباشد.

در این کارتخوان پردازشگر  ۴۰۰MHz, ARM11 32-bit RISC processor  بکار رفته است که جزو پردازشگرهای میکروکنترلر ARM به شمار می رود و تقریبا ۱۰ سال پیش این پردازشگرها طراحی و تولید شده اند.

این کارتخوان قابلیت خواندن انواع کارتهای بانکی موجود در ایران شامل کارتهای مغناطیسی، کارتهای NFC و کارتهای دارای چیپ ست الکترونیکی مانند کارتهای تلفن قدیمی و یا سیم کارت های امروزی را دارد.

در کارتخوان وریفون ۶۷۵ از باطری نوع  Li-Ion 3.6V/2200mAh استفاده شده که معمولا این مدل باطری ها قابلیت نگهداری شارژ تا ۴۸ ساعت را دارند که در رده باطریهای خیلی خوب قرار میگیرند.

چاپگر استفاده شده در این کارتخوان وریفون ۶۷۵ از نوع  ۳۰Ips, 40 mm paper roll میباشد که دارای عرض کاغذ ۴۰ میلی متر است. و با سرعت ۳۰ کاراکتر بر ثانیه چاپ خود را انجام می‌دهد.

حافظه استفاده شده در کارتخوان وریفون ۶۷۵ از نوع  ۱۹۲MB (128 MB Flash, 64 MB SDRAM می باشد که از نوع کارتهای میان رده محسوب می‌گردد.

جایی که قابل حمل بودن، کاربری ساده و ایجاد تعامل یکپارچه با مشتری از نیازهای کلیدی است.

دستگاه کارتخوان بیسیم  مانند دیگر کارتخوان های سیار دارای قابلیت اتصال به هر حساب بانکی می باشد.

این محصول با وزن کم که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است.

این کارتخوان به ۱۰ حساب بانکی متصل می گردد که به دلخواه میتوانید یکی را انتخاب کنید.

 

You may also like