به گزارش سئو بوی خیلی از کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری اخیرا در مورد قیمت احتمالی نسل جدید کنسول های بازی پلی استیشن معروف به Ps۵ اظهار نظر کرده اند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت سونی بعنوان توسعه دهنده کنسول های بازی پلی استیشن اخیراً جدید ترین نسل از این محصول معروف به ps۵ را معرفی و رونمایی کرده است.
طبق گزارش وبسایت whathifi، با این که هنوز مشخصات دقیق جزئیات و قیمت نسل جدید کنسول های بازی پلی استیشن به صورت رسمی از جانب این شرکت اعلام نشده است، اما خیلی از کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده اند که با عنایت به قابلیت و امکانات احتمالی Ps۵ و همینطور مروری بر تاریخچه قیمت های عرضه شده برای نسل های پیشین پلی استیشن، به نظر می آید که قیمت حدودی Ps۵ در نسخه دیجیتال ۴۰۰ دلار و قیمت نسخه مجهز به دیسک درایو هم چیزی حدود ۴۹۹ دلار خواهد بود.
به قول این کارشناسان، بسیار بعید به نظر می آید که سونی قیمتی بالاتر از ۵۰۰ دلار را برای این محصول جدید در نظر بگیرد، چونکه امکان دارد سهم بزرگی از بازارهای جهانی را از دست بدهد و خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به این محصول با عنایت به بحران های مالی به وجود آمده ناشی از شیوع گسترده و پاندمی کرونا، استطاعت مالی لازم را نداشته و نتوانند به خریداری و استفاده از آن بپردازند.
البته این در شرایطی است که جیم رایان، مدیر ارشد اجرایی بخش پلی استیشن شرکت سونی پیشتر در مصاحبه و گفت وگویی با گزارشگر بی بی سی خاطرنشان کرده بود که Ps۵ محصولی بسیار پرارزش و متفاوت خواهد بود که به قیمت بالای آن می ارزد.
همینطور طبیعی است که با عنایت به مناطق مختلف جهان و ارزهای مختلف، قیمت این محصول جدید هم اندکی تفاوت خواهد داشت.




منبع:

You may also like