سئو بوی: اپراتور نسل جدید تلفن همراه شاتل موبایل، مودم های رومیزی ۳G/4G خودرا در ماه رمضان امسال با ۵۳ گیگابایت اینترنت یک ماهه هدیه ارائه می دهد.

به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، مودم های رومیزی ۳G/۴G این اپراتور که قبل از این به همراه سیمکارت هوشمند شاتل موبایل و ۳ گیگابایت اینترنت همراه هدیه عرضه می شدند، در ماه مبارک رمضان امسال با ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه بیشتر در دسترس متقاضیان قرار گرفته اند. با خریداری این مودم و سیمکارت، مشترکین امکان دریافت اشتراک رایگان سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا را نیز خواهند داشت.
از جمله خاصیت های مودم رومیزی D۰۱ شاتل موبایل می توان به پشتیبانی از سرعت دانلود تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه، امکان اتصال همزمان تا ۳۲ نفر بوسیله Wi-Fi، پشتیبانی از شبکه های ۲G، ۳G و ۴G/LTE با قابلیت الویت گذاری و قفل شبکه روی LTE، آن تن دهی فوق العاده برای محیط های مسکونی و اداری، وجود باطری داخلی قدرتمند ۲۲۰۰ میلی آمپری برای اتصال به اینترنت در زمان قطع برق، ۴ درگاه اتصال کابل شبکه، پشتیبانی از درگاه WAN، خروجی تلفن رومیزی با شماره همراه، قابلیت پشتیبانی از شبکه های FD و TD-LTE، پشتیبانی از کارت حافظه و درگاه USB بعنوان فایل سرور محلی، دکمه خاموش روشن کردن نور LED مودم و قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه (SMS) اشاره نمود.
متقاضیان می توانند مودم رومیزی D۰۱ را از فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل به آدرس shop.shatelmobile.ir یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ خریداری و پروسه ثبت نام و احراز هویت سیمکارت و تحویل مودم را درب منزل و بدون نیاز به سفر درون شهری انجام دهند و یا به یکی از ۱۷۰۰ نمایندگی فروش شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سیمکارت های هوشمند شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیمکارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش شماره ۰۹۹۸ با کد یک، می توانید به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنید یا بوسیله شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و پروسه ثبت نام و تحویل سیمکارت را درب منزل انجام دهید.
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

You may also like