سئو بوی: گوگل اخیرا اعلام نموده که در هفته گذشته از ارسال میلیون ها ایمیل آلوده به بدافزار و ویروس با عنوان گمراه کننده ویروس کرونا به کاربران جی میل جلوگیری کرده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بیانیه انتشار یافته از طرف شرکت گوگل نشان میدهد که در هفته گذشته هکرها و مجرمان سایبری قصد داشتند بوسیله ارسال ایمیل با موضوع ویروس کرونا که الان یکی از موضوعات داغ جهان است، روزانه حدود ۱۸ میلیون بدافزار و ویروس را به کاربران پست الکترونیکی جی میل منتشر کنند و با حملات فیشینگ و سایبری بتوانند به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند.
گوگل همین طور اعلام نموده که در هفته گذشته بیش از ۲۴۰ میلیون پیام اسپم در مورد ویروس کرونا را در سرویس خودرا مسدود کرده است.
طبق گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، در ادامه این بیانیه که گوگل به تمامی کاربران پست الکترونیک جی میل آگهی داده هکرها و مجرمان سایبری با سوء استفاده از ترس و نگرانی افراد در مورد مبتلاشدن به ویروس خطرناک کرونا در تلاش هستند تا با حملات فیشینگ کاربران را مورد هدف قرار دهند و به اطلاعات خصوصی و حساب های کاربری آنها دسترسی و نفوذ پیدا کنند.
کارشناسان گوگل از تمامی کاربران جی میل درخواست کرده اند تا با تکمیل و به روز رسانی قسمت Security Checkup در حساب کاربری جیمیل خود، راه نفوذ هکرها را تا حد زیادی ببندند و همین طور از دانلود فایل و باز کردن ایمیل های ناشناس اجتناب کنند.




منبع:

You may also like