به گزارش سئو بوی نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک ˮالگوˮ با هدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، عرضه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی، ۲۷ بهمن ماه جاری در دانشگاه علامه طباطبائی انجام می شود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک “الگو” با عنوان “نوآوری در بازاریابی با محوریت کسب وکارهای آنلاین در حوزه پوشاک” با همکاری جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران (فاوا)، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا)، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
در این رویداد که با هدف توانمندسازی مخاطبان و علاقه مندان به حوزه های برندسازی، فروش و بازاریابی آنلاین برگزار می شود، فرصتی فراهم خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خودرا در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه کنند. همین طور کانترهایی برای مشاوره شغلی فراهم گشته است تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.
همچون برنامه های اجرایی این رویداد می توان به “دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری”، “مشاوره شغلی”، “دریافت فایل های ارائه، ویدئو و تصاویر این رویداد” و “شبکه سازی و پرسش و پاسخ” اشاره نمود.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http: //bit.ly/olgooevent1 بازگشت کنند.



You may also like