به گزارش سئو بوی اخیرا کارشناسان فناوری گزارش جدیدی را منتشر نموده اند که در آن به نام، برند و مدل قدرتمندترین گوشی موبایل در جهان پرداخته است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اخیرا آزمایش و تحقیقات گوناگونی که توسط کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری صورت گرفته است، نشان داده که یک گوشی چینی با برند RealME توانسته عنوان قدرتمندترین گوشی موبایل در جهان را به خود اختصاص دهد و از بسیاری دیگر از رقبای خود سبقت بگیرد.
این گوشی هوشمند با بهره مندی از یک تراشه پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ دراگون ۸۶۵ و شتاب دهنده گرافیکی adreno 650، ۵۷۴ هزار امتیاز کسب کرده و بسیار بیشتر از امتیاز سایر گوشیهای برندهای دیگر است.
جالب اینجاست که رکورد قبلی هم به یک گوشی چینی با برند شیائومی، مدل Mi 10 Pro، تعلق یافته بوده است که ۶۵۰ هزار امتیاز کسب کرده بود.
طبق گزارش وب سایت android authority، این محصول در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ (Mobile World Congress) رونمایی و عرضه خواهد شد و کاربران و علاقمندان قادر خواهند بود از نزدیک با مشخصات ظاهری و سایر امکانات آن آشنا گردند.
خیلی از تحلیل گران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند که این گوشی به نسل پنجم شبکه اینترنت همراه معروف به شبکه ۵Gنیز مجهز خواهد بود.



You may also like