به گزارش سئو بوی اخبار و گزارش های انتشار یافته از آن حکایت می کند که احیانا یکی از قابلیت های کم کاربرد اینستاگرام بزودی حذف خواهد شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، یکی از قابلیت های جدید و محبوب اینستاگرام، IGTV بود که در ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی به پلت فرم این شبکه اجتماعی پرطرفدار افزوده شد و کاربران فراوانی را به سمت و سوی خود جلب کرد. در واقع این توانایی به کاربران اینستاگرام اجازه می داد تا به تماشای ویدیوهای طولانی تر از یک دقیقه هم بپردازند.
طبق گزارش های انتشار یافته در وب سایت phonearena، به عقیده خیلی از کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری، قابلیت IGTV در اینستاگرام به منظور رقابت با شبکه اجتماعی یوتیوب که الان بزرگترین پلت فرم ویدیویی در جهان به حساب می آید، افزوده شد.
حالا به نظر می آید که اینستاگرام می خواهد تغییر و تحولات جدیدی را در پلت فرم خود در ارتباط با این توانایی محبوب ایجاد کند و آن هم حذف آیکون IGTV در قسمت بالا سمت راست صفحه اصلی این شبکه اجتماعی است.
اینستاگرام در پاسخ به سوال گزارشگر وب سایت تک کرانچ در این خصوص خاطرنشان کرده است: از آنجایی که خیل عظیمی از کاربران از ویدیوهای IGTV تنها در قسمت Explore یا Feed اینستاگرام استفاده و تماشا می کنند و تعداد بسیار کمی از آنها با کلیک بر روی آیکون اختصاصی آن در گوشه سمت راست و بالای این اپلیکیشن به تماشای ویدیوهای آن می پردازند، می خواهیم این آیکون را که مورد استفاده کاربران نیست، حذف نماییم.
بدین ترتیب به نظر می آید که دیگر اپلیکیشن جداگانه و مستقل IGTV اینستاگرام هم کاربردی نداشته باشد و پشتیبانی از آن بزودی از جانب این شرکت آخر یابد.






You may also like