به گزارش سئو بوی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان رگولاتوری اظهار داشت: بسته های جبرانی برای قطع اینترنت در هفته های اخیر، فعلا برای کاربران موبایل فعال می شود و درحال مذاکره با اپراتورهای اینترنت ثابت هم هستیم.
پیمان قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمهیداتی که اپراتورهای ارتباطی برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت به علت عدم استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در دو هفته اخیر در نظر گرفته اند، اظهار داشت: پیرو هماهنگی های انجام شده اپراتورهای موبایل پذیرفته اند که عینا همان بسته های اینترنتی که از جانب مشترکان خریداری شده بود اما به علت عدم دسترسی به اینترنت بین الملل، مورد استفاده قرار نگرفت، بار دیگر برای مشترکان فعال شود. وی افزود: برای مثال اگر مشترکی بسته یک گیگ یک روزه خریداری نموده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده نماید، قاعدتا همان بسته یک گیگ یک روزه، باردیگر برایش فعال می شود. مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه این مورد از جانب اپراتورهای موبایل در حال اطلاع رسانی به مشترکان است، اضافه کرد: این بسته های اینترنت جبرانی به مرور برای کاربران فعال خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه اختصاص اینترنت هدیه از جانب برخی اپراتورها، ارتباطی با اینترنت جبرانی ندارد و مقرر است از مردم به هر شکلی دلجویی شود، اظهار داشت: اپراتورهای موبایل قول داده اند که عینا همان بسته ای که کاربر آنرا در اختیار داشت و نتوانست در این ایام از آن استفاده نماید، باردیگر فعال شود. قره داغی افزود: این مورد شامل استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در اپراتورهای موبایل می شود و فعلا این هماهنگی برای اپراتورهای سیار صورت گرفته است. برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت کاربران ثابت (ADSL ) هم در حال مذاکره با اپراتورها هستیم تا تمامی مشترکان بتوانند از این مزیت استفاده کنند. مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه اپراتورها برای اختصاص اینترنت جبرانی به کاربران، مطابق با پروانه فعالیتشان الزامی ندارند، اظهار داشت: اما مطابق با دستور وزیر ارتباطات، اپراتورهای موبایل پذیرفتند که این اقدام را انجام دهند و انشالله اپراتورهای ثابت هم این کار را انجام خواهند داد. وی گفـت: اگر مشترکی مدعی است که بسته اینترنتی داشته اما در این ایام از آن استفاده نکرده و اپراتور هم آنرا جبران نکرده و به وی اینترنت جبرانی تخصیص نیافته است، ابتدا مبحث را با مرکز تماس اپراتورها مطرح کند و چنانچه مشکل حل نشد، می تواند شکایت خویش را برای پیگیری رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ به ثبت برساند.
پیمان قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمهیداتی که اپراتورهای ارتباطی برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت به علت عدم استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در دو هفته اخیر در نظر گرفته اند، اظهار داشت: پیرو هماهنگی های انجام شده اپراتورهای موبایل پذیرفته اند که عینا همان بسته های اینترنتی که از جانب مشترکان خریداری شده بود اما به علت عدم دسترسی به اینترنت بین الملل، مورد استفاده قرار نگرفت، بار دیگر برای مشترکان فعال شود. وی افزود: برای مثال اگر مشترکی بسته یک گیگ یک روزه خریداری نموده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده نماید، قاعدتا همان بسته یک گیگ یک روزه، باردیگر برایش فعال می شود. مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه این مورد از جانب اپراتورهای موبایل در حال اطلاع رسانی به مشترکان است، اضافه کرد: این بسته های اینترنت جبرانی به مرور برای کاربران فعال خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه اختصاص اینترنت هدیه از جانب برخی اپراتورها، ارتباطی با اینترنت جبرانی ندارد و مقرر است از مردم به هر شکلی دلجویی شود، اظهار داشت: اپراتورهای موبایل قول داده اند که عینا همان بسته ای که کاربر آنرا در اختیار داشت و نتوانست در این ایام از آن استفاده نماید، باردیگر فعال شود. قره داغی افزود: این مورد شامل استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در اپراتورهای موبایل می شود و فعلا این هماهنگی برای اپراتورهای سیار صورت گرفته است. برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت کاربران ثابت (ADSL ) هم در حال مذاکره با اپراتورها هستیم تا تمامی مشترکان بتوانند از این مزیت استفاده کنند. مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه اپراتورها برای اختصاص اینترنت جبرانی به کاربران، مطابق با پروانه فعالیتشان الزامی ندارند، اظهار داشت: اما مطابق با دستور وزیر ارتباطات، اپراتورهای موبایل پذیرفتند که این اقدام را انجام دهند و انشالله اپراتورهای ثابت هم این کار را انجام خواهند داد. وی گفـت: اگر مشترکی مدعی است که بسته اینترنتی داشته اما در این ایام از آن استفاده نکرده و اپراتور هم آنرا جبران نکرده و به وی اینترنت جبرانی تخصیص نیافته است، ابتدا مبحث را با مرکز تماس اپراتورها مطرح کند و چنانچه مشکل حل نشد، می تواند شکایت خویش را برای پیگیری رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ به ثبت برساند.