سئو بوی: موبایل تاشو میت ایکس۵G شرکت هواوی با قیمت ۲۴۰۳ دلار از ۱۵ نوامبر بطور محدود در چین عرضه می شود. این موبایل دارای نمایشگر انعطاف پذیر است.
به گزارش سئو بوی به نقل از گیزموچاینا، شرکت هواوی بعد از ماه ها تاخیر و گمانه زنی بالاخره موبایل «میت ایکس۵G» را به بازار عرضه خواهدنمود. این شرکت چینی اولین بار درکنگره موبایل ۲۰۱۹ میلادی از موبایل مذکور رونمایی نمود اما ۱۰ ماه طول کشید تا آنرا آماده عرضه به بازار کند.
حالا موبایل آماده است و از ۱۵ نوامبر برای فروش در چین عرضه می شود. این موبایل در یک نسخه با ۸ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۰۳ دلار عرضه می شود. بدین سان بنظر می رسد موبایل تاشو جدید هواوی حتی از گلکسی فولد سامسونگ نیز گرانتر باشد این دستگاه هنگامیکه باز باشد یک تبلت با نمایشگر ۸ اینچی به وجود می آورد.
هواوی از پلیمری دولایه برای نمایشگر انعطاف پذیر بهره برده است. از طرف دیگر یک لولای محکم نیز در دستگاه به کار رفته است. پشت دستگاه ۴ دوربین (یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو۸مگاپیکسلی، دوربین واید انگل ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۳ بعدی) وجود دارد. همین طور «میت ایکس۵G» از دو سیمکارت و نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می کند. در کنار این موارد یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در دستگاه نصب شده است. این موبایل در ۳۰ دقیقه ۸۵ درصد شارژ می شود. علاوه برآن بر اساس گزارش ها این دستگاه با تراشه Kirin980 به بازار عرضه می شود. «میت ایکس۵G» در ۱۵ نوامبر بطور محدود در چین عرضه خواهد شد. همین طور این شرکت تخفیفی ۵۰ درصدی برای تعمیرات و جایگزین کردن نمایشگر دستگاه برای مشتریان درنظرگرفته شده است.


منبع:

You may also like