به گزارش سئو بوی شرکت تاکسی های آنلاین لیفت (Lyft) به بیکاران و کارجویان با شرایط خاص، امکان بهره مندی از سرویس و خدمات مجانی این شرکت را می دهد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، تاکسی های اینترنتی و شرکت های حمل و نقل درون شهری آنلاین که در سال های اخیر به شدت مورد استقبال شهروندان و کاربران قرار گرفته اند، تلاش دارند خدمات مختلف و متفاوتی را به کاربران خود عرضه کنند تا مشتریان بیش تری را به سمت و سوی خود جلب کنند و بدین ترتیب سهم بیش تری را از بازار رقابتی با شرکت های دیگر فعال در این عرصه به خود اختصاص دهند.
از معروف ترین و بزرگ ترین شرکت های آنلاین تاکسی رانی فعال در حوزه حمل و نقل شهری می توان به اوبر (Uber) و لیفت (Lyft) اشاره نمود.
طبق گزارش وب سایت دیجیتال ترندز، شرکت لیفت اخیرا خطاب به کاربرانش اعلام نموده است از آنجائیکه خیلی از افراد با مشکلات گوناگونی همچون ناتوانی و معلولیت های جسمی و فقر شدید مواجهند و معمولا به دلیل همین موانع و مشکلات نمی توانند کار متناسب با شرایط خویش را پیدا کنند، خدمات جدیدی را به پلت فرم خود اضافه کرده ایم تا این دسته از کاربران با ثبت دقیق اطلاعات مشخصات خود، بتوانند به هنگام مصاحبه های شغلی و رفت و آمد به محل کار خود از تاکسی های آنلاین و اینترنتی مجانی شرکت لیفت استفاده کنند.



You may also like