به گزارش سئو بوی مدیرعامل شرکت چینی وان پلاس بر این باور است که فناوری گوشیهای تاشو و انعطاف پذیر هنوز به مرحله بلوغ و شکوفایی نرسیده و هم اکنون کاربردی ندارد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بیشتر از یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اطلاع داده اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی هم شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود.
این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ شده است، خیلی از شرکت های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده اند که از مهمترین آنها می توان به سامسونگ و هواوی اشاره نمود.
طبق گزارش وب سایت ibtimes، حالا اخیرا پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده موبایل در چین درباره گوشیهای تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر خاطرنشان کرده است که فناوری به کار رفته در این محصولات هنوز به مرحله تکامل و شکوفایی نرسیده است ازاین رو می توان اظهار داشت که کارایی چندانی برای کاربران نخواهد داشت.
پیشتر هم مدیرعامل شرکت ال جی در اظهاراتی مشابه عنوان کرده بود که هنوز برای تولید انبوه و عرضه چنین محصولاتی خیلی زود است و فناوری های مربوط به گوشیهای تاشو باید خیلی پیشرفت کند تا بتوان آنرا جهت استفاده عموم مردم در بازارهای جهانی عرضه نمود.
از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
با عنایت به آنکه گوشی گلکسی فولد، اولین گوشی هوشمند تاشو در جهان که چندی قبل توسط سامسونگ معرفی و رونمایی گردید، با مشکل در صفحه نمایش مواجه گردید، خیلی از کارشناسان و تحلیل گران از عدم موفقیت این محصول در بازار سخن گفتند و خاطرنشان کردند که همانطور که خیلی از تولیدکنندگان موبایل همچون اپل و ال جی پیشتر اعلام نموده بودند، هنوز برای توسعه و عرضه عمومی گوشیهای هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو انعطاف پذیر زود است و زمان زیادی تا موفقیت این نوع خاص از محصولات باقی مانده است.



You may also like