به گزارش سئو بوی در آستانه اربعین حسینی و افزایش تقاضا برای دریافت گذرنامه، شرکت ملی پست برای متقاضیان ساکن شهر تهران اطلاعیه صادر کرده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، روابط عمومی شرکت ملی پست، در آستانه اربعین حسینی و افزایش تقاضا برای دریافت گذرنامه از جانب مشتریان گرامی، این شرکت برای سهولت دسترسی متقاضیان ساکن شهر تهران اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده است: به اطلاع می رساند گذرنامه همه متقاضیان حداکثر ۴۸ ساعت بعد از صدور که با ارسال پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود، توسط نامه رسان اداره پست در نشانی درج شده بر روی پاکت توزیع خواهد شد و نیازی به رجوع حضوری متقاضیان نیست. در صورت لزوم، امکان پیگیری وضعیت گذرنامه های صادر شده، از ساعت ۲۰: ۰۰ تا ساعت ۲۲: ۰۰ در واحدهای پستی ذیل فراهم است. بنابراین مالکین گذرنامه می بایست با همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی، بر مبنای دو رقم سمت چپ کدپستی محل سکونت، به یکی از واحدهای مورد نظر رجوع کنند:


معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست هم از آمادگی این شرکت برای تحویل گذرنامه ها تا ساعات پایانی شب اطلاع داده است.
حسین غضنفری، اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین، تقاضا برای صدور گذرنامه افزوده می شود و نوبت های کاری ۲۴ ساعته برنامه ریزی شده است تا به محض دریافت گذرنامه بتوانیم آنرا ارسال نماییم.
وی با بیان این که از ۱۳ مهر به بعد علاوه بر تحویل گذرنامه ها در باجه های اصلی پستی در طول روز، از ساعت ۲۰ تا ۲۲ امکان تحویل گذرنامه برای کسانی که عجله دارند هم در باجه های منتخب پستی فراهم گشته است، اظهار داشت: این اقدام در ایام تعطیل هم صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: البته ۴۸ ساعت بعد از ارسال پیامک صدور گذرنامه به زائرین، این گذرنامه ها به نشانی زائرین پست خواهد شد و تا جایی که امکان دارد زائرین برای دریافت گذرنامه به باجه های پستی رجوع نکنند.
غضنفری افزود: امسال پلیس برای زائرانی که قصد زیارت به عتبات عالیات را دارند و گذرنامه های آنها در زمان سفرشان آماده نمی گردد، برگه ای به نام تذکره تحویل می دهد که توزیع این تذکره ها هم به عهده ماست و بطور قطع بعد از آخر سفر، گذرنامه این افراد به نشانی شان پست خواهد شد.
غضنفری همینطور تصریح کرد: برای شهر تهران رجوع کنندگان می توانند به نزدیک ترین دفتر پستی محل سکونتشان رجوع کنند که در همین خصوص دفاتر پستی شوش، چهارراه لشکر، شهرک قدس، مفتح، میدان رسالت، نبرد جنوبی، شهرری و باجه پل صدر آماده توزیع است و در سایر استان ها هم واحد اصلی هر استان کار توزیع گذرنامه ها را به عهده دارد.



You may also like