سئو بوی: معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه ۲۰۲۰ آگاهی داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی اظهار داشت: به دنبال بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، متأسفانه به رغم اخطارهای قبلی در خصوص بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانه های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران درانتها هر ماه و همین طور ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می شود. وی ادامه داد: مشکلات سامانه های مخابرات موجب بالا رفتن حجم تماس ها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است. معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه های شرکت مخابرات از شروع هفته جاری اظهار داشت: بررسی ها نشان داده است حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماسهای آنها بدون دلیل قطع می شود. حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی اشاره کرد: به دنبال بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریع ترین زمان برای رفع اختلال اقدام نماید. در غیر این صورت برمبنای پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد. وی اشاره کرد: به مردم اطمینان می دهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این مساله هیچ اغماضی نخواهیم کرد.
منبع: سئو بوی
به گزارش سئو بوی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی اظهار داشت: به دنبال بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، متأسفانه به رغم اخطارهای قبلی در خصوص بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانه های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران درانتها هر ماه و همین طور ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می شود. وی ادامه داد: مشکلات سامانه های مخابرات موجب بالا رفتن حجم تماس ها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است. معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه های شرکت مخابرات از شروع هفته جاری اظهار داشت: بررسی ها نشان داده است حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماسهای آنها بدون دلیل قطع می شود. حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی اشاره کرد: به دنبال بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریع ترین زمان برای رفع اختلال اقدام نماید. در غیر این صورت برمبنای پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد. وی اشاره کرد: به مردم اطمینان می دهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این مساله هیچ اغماضی نخواهیم کرد.
منبع: سئو بوی