به گزارش سئو بوی گزارش های جدیدی انتشار یافته است که نشان دهنده محبوب ترین اپلیکشن های دانلود شده از فروشگاه های آنلاین نرم افزاری در اولین فصل از سال جاری میلادی است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، هر از گاهی آمار و گزارش های گوناگونی از جانب کارشناسان فعال در مؤسسات تحقیقاتی و آماری منتشر می شود که نشان داده است محبوب ترین اپلیکیشن های دانلود شده در فروشگاه های آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل از کدام دسته بندی های موجود در این پلت فرم ها بوده اند.
طبق گزارش وب سایت netsolutions، با مرور مختصری بر این اپلیکیشن ها که به ترتیب با بیشترین تعداد دفعات دانلود در پلت فرم های مذکور رکورد محبوب ترین برنامه ها برای کاربران را در فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به نام خود به ثبت رسانده اند، می توان دریافت که کاربران موبایل این روزها بیشترین تمایل را به دانلود و استفاده از برنامه های مربوط به سرگرمی و تفریح و در رتبه بعدی حمل و نقل و انجام کارهای ضروری به منظور زندگی روزمره را دارند.
اوبر (Uber)
اوبر یکی از بزرگترین اپلیکیشن های فعال در حوزه حمل و نقل است که در واقع یک تاکسی یاب آنلاین و اینترنتی به حساب می آید که دارای بیشترین سهم از بازارهای جهانی همچون مناطق آمریکای شمالی و اروپاست. بر مبنای تازه ترین آمارهای انتشار یافته، اوبر میزبان بالغ بر ۸ میلیون نفر کاربر در بیشتر از ۴۰۰ شهر در ۷۰ کشور از جهان است.
اینستاگرام (Instagram)
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی به حساب می آید که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده های سنی کرده اند.
این شبکه اجتماعی الان میزبان بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر در جهان است که به صورت روزانه و فعالانه از این پلت فرم استفاده می نمایند و وقت خویش را در آن سپری می کنند.
ایر بی ان بی (Airbnb )
این اپلیکیشن یکی از آن دسته از برنامه های لازم و ضروری می باشد که کاربران برای خدمات مربوط به سفر، رزرو هتل و اقامتگاه های ارزان قیمت و بصرفه از آن استفاده می نمایند.
نتفلیکس (Netflix)
نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شبکه های آنلاین برای پخش آنلاین فیلم و سریال به حساب می آید و خیل عظیمی از کاربران در جهان، فیلم و سریال های موردعلاقه خویش را هم از راه شبکه های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می کنند. نتفلیکس در سال های اخیر رشد و شکوفایی بسیار خوبی را تجربه کرده است و توانسته به عملکرد موفقیت آمیزی در به اشتراک گذاری ویدئو در جهان برسد.
آمازون (Amazon )
شرکت آمازون بدون شک بزرگترین پلت فرم خرده فروشی انلاین در جهان به حساب می آید که توانسته است نظر و توجه میلیون ها کاربر را به سمت و سوی خود جلب نماید.
یوتیوب (YouTube)
اپلیکیشن یوتیوب هم محبوب ترین شبکه اجتماعی آنلاین پخش ویدئو و فیلم در جهان است و خیلی از کاربران برای تماشای ویدئوهای مختلف در دسته بندی های مختلف همچون تفریحی، آموزشی و غیره از آن استفاده می نمایند.
دراپ باکس (Dropbox )
دراپ باکس یک عرضه کننده خدمات میزبانی پرونده و ذخیره سازی در فضای ابری در محیط وب است امکان همگام سازی پرونده ها و فایل های مختلف را بر روی چند کامپیوتر مختلف و بین چند کاربر مختلف از راه اینترنت فراهم می آورد.
اسپاتیفای (Spotify)
اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (Spotify) که الان یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه ها از نوع خود به حساب می آید، در طول یک سال قبل با استقبال کم سابقه ای روبرو شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی و مجانی شده است. نرم افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت کاملاً قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی های مورد علاقه خویش را جست وجو کرده و به آنها گوش بسپارند. اپلیکیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تأسیس و افتتاح شد و از آن سال تابحال هم توانسته است توجه و علاقه میلیون ها کاربر موبایل را به خود جلب نماید و باعث رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی های موردنظرشان شود.
از بزرگترین رقبای اسپاتیفای، می توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره نمود که آنها هم سهم قابل توجهی از بازارهای در رابطه با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده اند.
سیملس (Seamless)
این اپلیکیشن هم که به منظور سفارش آنلاین غذا توسط کاربران دانلود، نصب و استفاده می شود، توانسته است تابحال بسیاری دیگر از رقبای قدرتمند خویش را از صحنه رقابت به دور کند و خود به موفقیت برسد.



You may also like