سئو بوی: در نظرسنجی انجام شده از طرف وزارت ارتباطات درباب نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت مشخص شد که بیشتر از ۷۷ درصد کاربران از پشتیبانی دریافت خدمات اینترنت رضایت ندارند.
به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، به دنبال تعیین ضرب الاجل دوهفته ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرویس دهندگان اینترنت به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی به مشترکان، پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات عملکرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشت. به دنبال برخی نارضایتی ها از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت، روز گذشته وزیر ارتباطات این مساله را پیگیری کرد و دو هفته به رگولاتوری و اپراتورهای اینترنت مهلت داد تا اوضاع را اصلاح کنند. در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف کسب اطلاعات از نظرات مردم، عملکرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است. در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده که آیا از ارائه خدمات پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت رضایت دارند؟ ۷۷.۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به این سوال پاسخ خیر دادند. ۵.۶ درصد کاربران از خدمات رضایت داشتند و پاسخ ۱۶.۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به خدمات پشتیبانی اینترنت، تا حدودی بوده است.


منبع:

You may also like