سئو بوی: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که ۱۰ درصد از کل ترافیک بین الملل اینترنت ایران، مربوط به تبلیغات است، از اهمیت تأثیر تبلیغات در این فضا برای کسب وکارهای نوپا آگاهی داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، تبلیغات آنلاین یکی از مؤثرترین روش ها برای کسب وکارهای مختلف است تا بتوانند میزان دسترسی خودرا بالا برند، مشتریان جدیدی پیدا کنند و جریان درآمدی خودرا تنوع ببخشند. در صورتیکه گزینه های زیادی برای تبلیغات وجود دارد (از جمله روش PPC که به معنای پرداخت به ازای هر کلیک است و تبلیغ کنندگان هر زمان که یکی از تبلیغاتشان را کلیک می کنند، هزینه ای می پردازند و یا روش نمایش آنلاین تبلیغات و حتی تبلیغاتی که در اپلیکیشن ها به معرض نمایش گذاشته می شود)، تبلیغات آنلاین می تواند کسب وکارهای نوپا را گرفتار دگرگونی کند.
تبلیغات، اقیانوس آبی شرکت های نوپا
در این راستا امیر ناظمی – رئیس سازمان فناوری اطلاعات- با انتشار تصویر زیر، در توئیتر نوشت: تحلیل ترافیک بین الملل اینترنت کشور شاخص مناسب رفتار کاربران ایرانی و شناسایی فرصت هاست. ۱۰ درصد از کل ترافیک مربوط به تبلیغات است. شاخصی که نشان داده است همچنان حوزه تبلیغات، یک اقیانوس آبی برای شرکت های نوپا است و البته نیاز زیادی به رفع موانع نیز دارد.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، عبارت اقیانوس آبی نخستین بار در سال ۲۰۰۵، در کتاب راهبرد اقیانوس آبی عنوان شد که نتیجه دو دهه تحقیق و مطالعه روی بیشتر از ۱۵۰ حرکت استراتژیک دنیا در بیشتر از ۳۰ صنعت متفاوت در ضمن ۱۰۰ سال قبل است. این رویکرد به کارگیری پیروی هم زمان از دو نوع استراتژی تمایز و استراتژی کاهش هزینه است و در عین حال مجموعه ای از روش ها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب را در اختیار سازمان ها قرار می دهد.
نویسندگان کتاب راهبرد اقیانوس آبی معتقد هستند که تنها راه پیروزی در رقابت، توقف کوشش برای پیروزی در رقابت است و بجای ورود به رقابت خونین در اقیانوس سرخ، باید وارد فضای بازار نامحدود اقیانوس های آبی شد و دست به خلق تقاضا زد. بازاری که در آن هنوز قواعد بازی مشخص نشده است و فرصتی برای رشد بسیار سودآور وجود دارد.




منبع:

You may also like