سئو بوی: شبکه اجتماعی فوراسکوئر قابلیت تازه ای را به سرویس خود افزوده که نقاط محبوب و پرطرفدار هر شهر را در چارچوب نقاط دایره ای شکل کوچک و بزرگ و با به روزرسانی آنی نمایش می دهد.
به گزارش سئو بوی به نقل از زددی نت، فوراسکوئر به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کسب و کارها و جذابیت های هر شهر را ممکن می کند و کاربران می توانند از آن برای برنامه ریزی برای امور کاری و تفریحات شخصی استفاده کنند. قابلیت جدید هایپرترندینگ نام دارد و در چارچوب آن می توان بطور آنی و لحظه به لحظه از موقعیت هر کاربر باخبر شد. بزرگی یا کوچکی نقاط حضور افراد نشان دهنده میزان محبوبیت نقاط مختلف بوده و ردگیری میزان این محبوبیت بطور آنی و با عنایت به رفت و آمدهای صورت گرفته امکان پذیر است. برای متمایز کردن نقاط مختلف از یکدیگر باز از رنگ های مختلفی استفاده می شود و بعنوان مثال رنگ یک رستوران با رنگ یک هتل و غیره متفاوت می باشد. بوسیله خاصیت هایپرترندینگ می توان ۱۰۰ نقطه برتر و محبوب در جهان را باز مشاهده کرد. این نقاط بر اساس میزان بازگشت کاربران فوراسکوئر شناسایی می شوند. با به روزشدن اطلاعات در دسترس، این اطلاعات هر چند دقیقه یک دفعه به روز می شوند. این خدمات ابتدا تنها در بخش هایی از آمریکا نمایش می شوند و به تدریج در دیگر نقاط دنیا هم در دسترس خواهند بود. فوراسکوئر که فعالیت خودرا از ماه مارس سال ۲۰۰۹ آغاز کرده، بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ کارمند دارد و مقر آن در شهر نیویورک قرار دارد.
به گزارش سئو بوی به نقل از زددی نت، فوراسکوئر به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کسب و کارها و جذابیت های هر شهر را ممکن می کند و کاربران می توانند از آن برای برنامه ریزی برای امور کاری و تفریحات شخصی استفاده کنند. قابلیت جدید هایپرترندینگ نام دارد و در چارچوب آن می توان بطور آنی و لحظه به لحظه از موقعیت هر کاربر باخبر شد. بزرگی یا کوچکی نقاط حضور افراد نشان دهنده میزان محبوبیت نقاط مختلف بوده و ردگیری میزان این محبوبیت بطور آنی و با عنایت به رفت و آمدهای صورت گرفته امکان پذیر است. برای متمایز کردن نقاط مختلف از یکدیگر باز از رنگ های مختلفی استفاده می شود و بعنوان مثال رنگ یک رستوران با رنگ یک هتل و غیره متفاوت می باشد. بوسیله خاصیت هایپرترندینگ می توان ۱۰۰ نقطه برتر و محبوب در جهان را باز مشاهده کرد. این نقاط بر اساس میزان بازگشت کاربران فوراسکوئر شناسایی می شوند. با به روزشدن اطلاعات در دسترس، این اطلاعات هر چند دقیقه یک دفعه به روز می شوند. این خدمات ابتدا تنها در بخش هایی از آمریکا نمایش می شوند و به تدریج در دیگر نقاط دنیا هم در دسترس خواهند بود. فوراسکوئر که فعالیت خودرا از ماه مارس سال ۲۰۰۹ آغاز کرده، بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ کارمند دارد و مقر آن در شهر نیویورک قرار دارد.