سئو بوی: اپلیکیشن توئینینگ که پس از دریافت تصاویر کاربران به آنها اعلام می کند چهره شان شبیه به کدامیک از بازیگران مشهور است، در واقع این عکس ها را ناخواسته در اختیار دیگران قرار می دهد.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، بررسی ها نشان داده است اپلیکیشن Twinning که توسط شرکت Popsugar عرضه شده به حریم شخصی و امنیت کاربران خود احترام نمی گذارد. این برنامه از کاربران می خواهد از خودشان سلفی بگیرند و پس از دریافت عکس سلفی و بررسی آن تصاویر ۵ بازیگر مشهور که فرد به آنها شباهت دارد را نمایش می دهد.
عکس هایی که کاربران در این اپلیکیشن آپلود می کنند در سرویس ذخیره داده تحت وب آمازون ذخیره می شوند. اما آدرس اینترنتی این سرویس در وب سایت اپلیکیشن Twinning در دسترس می باشد و با تایپ این آدرس هر فردی می تواند به هزاران عکس سلفی افراد دسترسی یابد.
افشای این مساله نشان داده است که اپلیکیشن های تلفن همراه تا چه حد در زمینه احترام به امنیت و حریم شخصی کاربران خود بی توجه هستند و کنترل سخت گیرانه ای بر روی داده های کاربران خود اعمال نمی کنند. نکته جالب اینکه Popsugar هنوز برای حل این مشکل اقدامی نکرده است.

You may also like