سئو بوی: گوگل در واکنش به اعتراض کاربران به ذخیره نشدن تصاویر گرفته شده با دوربین گوشیهای پیکسل ۳، اعلام نموده که انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری جدید مشکل مربوطه را حل خواهد نمود.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، یک هفته پیش بود که بعضی از دارندگان و صاحبان گوشیهای پیکسل ۳ گوگل در فضای مجازی اعلام نمودند که تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی ذخیره نمی گردد.

صاحبان گوشیهای پرچمدار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال که اخیرا توسط شرکت گوگل توسعه داده و عرضه شده است، در بعضی از شبکه های اجتماعی نظیر Reddit و همینطور بخش پشتیبانی گوگل شکایت خویش را از عدم ذخیره سازی تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اند، اعلام نموده بودند.

بر مبنای اظهارات این کاربران معترض، مشکل مذکور تنها در صورتی برای گوشیهای پیکسل پیش می آید که کاربران بعد از گرفتن عکس موردنظر بلافاصله به یک برنامه دیگر سوئیچ کرده و پس از آن هم گوشی خویش را قفل می کنند.

آنها در ادامه افزوده بودند که وقتی برای مشاهده تصاویر گرفته شده به گالری گوشی رجوع می کنند، تصویر مربوطه دیده می گردد ولی بلافاصله پس از کلیک و لمس انگشت بر روی آن ناپدید شده و دیگر اثری از آثار آن در گوشی دیده نمی گردد.

حالا گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده گوشیهای پیکسل خطاب به این کاربران اعلام نموده است که در آینده ای نزدیک با انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری جدید مشکل مذکور در گوشیهای پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال برطرف خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ مشکلی تصاویر گرفته شده با دوربین موبایل خویش را ذخیره کرده و هر زمان که بخواهند آنرا در گالری تصاویر گوشی مشاهده و ویرایش کنند.

البته به نظر می آید که بعضی از گوشیهای پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال هم با چنین مشکلی مواجه بودند چون که آنها هم در فضای مجازی از عدم امکان ذخیره سازی تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشیهای شان اطلاع داده اند. حالا با تایید خبر انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری، کاربران تا حد زیادی خیالشان از بابت حل مشکل در ذخیره سازی تصاویر آسوده تر شده است و باید منتظر دریافت این نسخه جدید برای گوشیهای خود باشند.




You may also like