سئو بوی: همه ما این شرایط را تجربه کرده ایم که از یک سفر یا رویداد با کلی عکس و ویدئو برمی گردیم، می خواهیم بهترین ها را پست نماییم، اما مرتب کردن آنها طاقت فرسا به نظر می آید. این دقیقا همان جایی است که امکان جدبد فیس بوک می تواند مفید باشد. فیس بوک با بهره گیری از هوش مصنوعی برای اسکن تصاویر دوربین کاربران، روشی هوشمندانه برای انتخاب پست ها در اختیار کاربران قرار می دهد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، فیسبوک درحال راه اندازی یک قابلیت تازه است که به کاربران کمک می نماید بهترین تصاویر و ویدیوها را از گالری دوربین خود انتخاب نموده و با دیگران به اشتراک گذارند.
به نقل از دیجیتال ترندز، این خاصیت به پردازش ابری و هوش مصنوعی متکی است تا مشخص نماید کدام عکس ها و ویدیوها از گالری کاربر بیشترین قابلیت اشتراک گذاری را دارند.
علاوه بر این، فیسبوک ویرایش های خلاقانه ای را برای بهبود تصاویر یا گردآوری چند عکس در یک کلاژ پیشنهاد می دهد. این پیشنهادات در استوری ها، فیدها و خاطرات ظاهر می شوند، اما تا وقتی که تصمیم به ارسال آنها نگیرید، خصوصی باقی می مانند.
این خاصیت پروسه انتخاب محتوا را خودکار می کند و به کاربر در صرفه جویی در زمان، کاهش تلاش و خلق ایده های خلاقانه تر کمک می نماید.
هوش مصنوعی متا، بعد از فعال شدن، بطور مداوم گالری شما را تحلیل و بررسی می کند تا مشخص نماید کدام عکس ها یا ویدیوها بهترین پست ها را ایجاد می کنند یا کدام ها را می توان در یک کلاژ گروه بندی کرد. نکته مهم اینست که این یک خاصیت اختیاری است که بطور پیش فرض غیرفعال است. متا به داده های شما دسترسی نخواهد داشت، مگر این که این خاصیت را فعال کنید.
علاوه بر این، این پلت فرم از عکس ها یا ویدیو های کاربر برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده نخواهد کرد، مگر این که بطور فعال از یکی از ابزارهای ویرایش آن استفاده کنید. حتی اگر کاملا با انتخاب های هوش مصنوعی متا موافق نباشید، این خاصیت یک نقطه شروع محکم جهت کمک به شما در انتخاب کارآمدتر یک پست یا استوری ارائه می کند.
خاصیت پیشنهاد پست هم اکنون برای کاربران ایالات متحده و کانادا دردسترس است. علاوه بر این، فیس بوک در نظر دارد در ماه های آتی آنرا در مناطق دیگر نیز آزمایش کند. با نگاهی به آینده می توانیم شاهد یک خاصیت مشابه برای اینستاگرام نیز باشیم؛ پلت فرم دیگر متا که کاربران در آن مرتبا عکس و استوری به اشتراک می گذارند.
به طور خلاصه نکته مهم این است که این یک خاصیت اختیاری است که به طور پیش فرض غیرفعال است. علاوه بر این، فیسبوک قصد دارد در ماه های آتی آن را در مناطق دیگر هم آزمایش کند.
منبع: سئو بوی
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، فیسبوک درحال راه اندازی یک قابلیت تازه است که به کاربران کمک می نماید بهترین تصاویر و ویدیوها را از گالری دوربین خود انتخاب نموده و با دیگران به اشتراک گذارند.
به نقل از دیجیتال ترندز، این خاصیت به پردازش ابری و هوش مصنوعی متکی است تا مشخص نماید کدام عکس ها و ویدیوها از گالری کاربر بیشترین قابلیت اشتراک گذاری را دارند.
علاوه بر این، فیسبوک ویرایش های خلاقانه ای را برای بهبود تصاویر یا گردآوری چند عکس در یک کلاژ پیشنهاد می دهد. این پیشنهادات در استوری ها، فیدها و خاطرات ظاهر می شوند، اما تا وقتی که تصمیم به ارسال آنها نگیرید، خصوصی باقی می مانند.
این خاصیت پروسه انتخاب محتوا را خودکار می کند و به کاربر در صرفه جویی در زمان، کاهش تلاش و خلق ایده های خلاقانه تر کمک می نماید.
هوش مصنوعی متا، بعد از فعال شدن، بطور مداوم گالری شما را تحلیل و بررسی می کند تا مشخص نماید کدام عکس ها یا ویدیوها بهترین پست ها را ایجاد می کنند یا کدام ها را می توان در یک کلاژ گروه بندی کرد. نکته مهم اینست که این یک خاصیت اختیاری است که بطور پیش فرض غیرفعال است. متا به داده های شما دسترسی نخواهد داشت، مگر این که این خاصیت را فعال کنید.
علاوه بر این، این پلت فرم از عکس ها یا ویدیو های کاربر برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده نخواهد کرد، مگر این که بطور فعال از یکی از ابزارهای ویرایش آن استفاده کنید. حتی اگر کاملا با انتخاب های هوش مصنوعی متا موافق نباشید، این خاصیت یک نقطه شروع محکم جهت کمک به شما در انتخاب کارآمدتر یک پست یا استوری ارائه می کند.
خاصیت پیشنهاد پست هم اکنون برای کاربران ایالات متحده و کانادا دردسترس است. علاوه بر این، فیس بوک در نظر دارد در ماه های آتی آنرا در مناطق دیگر نیز آزمایش کند. با نگاهی به آینده می توانیم شاهد یک خاصیت مشابه برای اینستاگرام نیز باشیم؛ پلت فرم دیگر متا که کاربران در آن مرتبا عکس و استوری به اشتراک می گذارند.
به طور خلاصه نکته مهم این است که این یک خاصیت اختیاری است که به طور پیش فرض غیرفعال است. علاوه بر این، فیسبوک قصد دارد در ماه های آتی آن را در مناطق دیگر هم آزمایش کند.
منبع: سئو بوی